کد خبر: 870205
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
با از آغاز عملیات اجرای پلیس‌راه میامی- سبزوار در استان سمنان
سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آغاز عملیات اجرای ساختمان پاسگاه پلیس راه محور میامی- سبزوار خبر داد.
 محسن لشکری با اعلام این خبر افزود: با وجود تردد خودروهای سبک و سنگین، ویژگی‌ها و اهمیت محور میامی سبزوار در بین محورهای مواصلاتی استان احداث پاسگاه پلیس راه امری کاملا ضروری بود.
وی با اشاره به آمار تصادفات در محور میامی – سبزوار تصریح کرد: به دلیل یکنواختی و کویری بودن محورهای مواصلاتی استان و راه‌های ارتباطی این منطقه، اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان با جدیت تمام موضوع احداث پاسگاه پلیس راه را در این محور  پیگیری و خوشبختانه عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.
سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به این که سازه این ساختمان از نوع پیش ساخته بوده و برای اولین‌بار در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پاسگاه با زیربنایی در حدود 600 متر مربع در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در حاشیه کیلومتر 132 محور شاهرود- میامی- سبزوار ، مجاور روستای عباس آباد از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری از این پاسگاه به منظور خدمات رسانی بهتر به مسافران و کاربران این محور آغاز شود.
 یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان است و از این رو به واسطه تعدد سوانح ترافیکی و تصادفات جرحی در آن به جاده مرگ هم اشتهار دارد. همچنین این محور در سفرهای نوروزی امسال نیز بیشترین قربانی را در بین محورهای استان داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار