کد خبر: 856077
تعداد نظرات: ۱۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
ضعف مديريتي و مالي چه بلايي بر سر شرکت‌ها مي‌آورد
حجم وام‌هاي ريالي دريافتي شركت داروپخش از بانك‌ها با ميزان فروش شركت تقريباً برابري مي‌كند...
نويسنده: هادی غلامحسینی 
 
وضعيت مالي شركت‌هاي زيادي در كشور همانند شركت كارخانجات داروپخش به نوعي است كه سود ناشي از عمليات سالانه شركت به دليل دريافت وام‌هاي سنگين از شبكه بانكي دو دستي تقديم بانك‌ها مي‌شود و صنايع به دليل سوء مديريت به كارگر بانك‌ها تبديل شده‌اند، اين در حالي است كه حجم وام‌هاي ريالي دريافتي شركت كارخانجات داروپخش از بانك‌ها تقريباً با ميزان فروش شركت برابري مي‌كند كه امري بسيار نگران كننده براي آينده شركت است، حال براي آنكه به زودي شاهد سقوط آزاد اين شركت بزرگ دارويي متعلق به دولت و سازمان تأمين اجتماعي نباشيم بايد نهادهاي نظارتي علت وضعيت اسفبار اين شركت قديمي دارويي را جويا شوند.
 
به گزارش «جوان»، ضعف مديريت در صنايع در دولت يازدهم با افزايش پيوسته محصولات و وام‌گيري از بانك‌ها لاپوشاني شده، اين در حالي است كه در شركت‌هايي چون كارخانجات داروپخش وضعيت مديريتي و تأمين مالي به شكلي بوده كه شركت عملاً به كارگر بانك تبديل شده و از رقباي كوچك خصوصي خود هم به شدت عقب افتاده و سرنوشت نگران‌كننده‌اي را پيش روي شركت قرار داده است.
 
شركت كارخانجات داروپخش در دهه 30 شمسي تأسيس شده است. اين شركت بزرگ‌ترين كارخانه داروسازي ايران به شمار مي‌آيد كه سهامدار عمده‌اش، سازمان تأمين اجتماعي و سرمايه‌گذاري تأمين اجتماعي (شستا) است كه از طريق شركت دارويي تأمين تيپيكو و هلدينگ داروپخش بر شركت تسلط دارند، بنا براين شركت داروپخش يك شركت كاملاً دولتي به شمار مي‌آيد كه 42 ميليون جمعيت بيمه شده تأمين اجتماعي نيز در اين شركت حق دارند.
شركت دارو پخش به طرز تعجب‌برانگيزي در دولت يازدهم از رقباي خصوصي و دولتي خودش عقب افتاده و كار به جايي رسيده است كه سازمان بازرسي كل كشور در شركت دخالت و بازرس ويژه در سال 94 راهي اين شركت كرد.
 
هزينه‌هاي مالي شركت به دليل دريافت وام‌هاي كلان در سال‌هاي اخير به شدت بالا رفته است و افرادي كه سبب دريافت وام‌هاي كلان و بدون توجيه اقتصادي بودند نه تنها پاسخگوي زياني كه به شركت زده‌اند نيستند حتي با كمال تأسف و تعجب در هلدينگ دارويي تأمين (تيپيكو) نيز مسئوليت گرفته‌اند.
  
بدهكار كردن شركت با چه هدفي؟
شركت داروپخش يكي از بدهكاران بانكي نيز به شمار مي‌رود و اين شركت در سال‌هاي اخير به شدت ميزان بدهي‌هايش به شبكه بانكي جهش يافته است اما در كمال تعجب اين بدهي‌ها به افزايش سود سهامدار و افزايش رفاه پرسنل منتج نشده است.
نكته جالب اين است كه هزينه‌هاي مالي شركت كارخانجات داروپخش بابت پرداخت بهره وام بانكي در‌يافتي از بانك‌ها در سال 95 به رقم نجومي 71 ميليارد تومان رسيده است، تأكيد مي‌شود كه اين رقم فقط بهره سالانه پرداختي بابت وام دريافتي از بانك است و اصل وام‌ها به محدوده 340ميليارد تومان مي‌رسد.
 
 نكته جالب‌تر آنكه حجم وام‌هاي ريالي دريافتي از بانك‌ها با ميزان فروش شركت تقريباً برابري مي‌كند كه امري بسيار نگران‌كننده براي آينده اين شركت بورسي و خوشحالي رقباي خصوصي براي شركت دارو پخش به شمار مي‌رود و اينجاست كه حضور جدي نهادهاي نظارتي در اين شركت ضرورت مي‌يابد.
در حال حاضر نيز ميزان وام‌هاي دريافتي از بانك‌ها افزايش يافته كه عملاً داروپخش نقش كارگر بانك‌ها را پيدا كرده است و بيشترين سودشركت نصيب بانك‌ها مي‌شود كه در رأس آنها اقتصاد نوين، كارآفرين و  پاسارگاد خودنمايي مي‌كند.
  
حقوق‌هاي نجومي نفعي براي شركت نداشت
مسئله حقوق‌هاي نجومي در اين شركت همواره مورد اعتراض پرسنل و كارگران بوده است، به عنوان نمونه جمع حقوق و مزاياي مديرعامل قبلي شركت كه در سال 95 بركنار شد 232ميليون تومان است كه در گزارش هيئت مديره شركت براي سال مالي منتهي به 30 اسفند ماه 95 به صراحت قيد شده است.
 همچنين جمع حقوق و مزاياي مديرعامل كنوني شركت در سال 95در كل 179ميليون تومان بوده است، در عين حال جمع كل حقوق و مزاياي معاون مالي شركت معاون مالي كنوني شركت كه عضو هيئت مديره نيز مي‌باشد مبلغ 154ميليون تومان بوده است.
اين در حالي است كه برخي از كارگران زحمتكش به اندازه يك ميليون تومان در ماه هم حقوق نمي‌گيرند و در كشور ميليون‌ها تحصيلكرده در رشته‌هاي مالي و مواد غذايي و دارويي داريم.
 
سقوط شركتي كه بايد اولين در صنعت باشد
كارخانجات داروپخش كه هر نوع امكاناتي را به اولي درجه در اختيار دارد و بزرگ‌ترين كارخانه داروسازي ايران و حتي خاورميانه محسوب مي‌شود به چنان حال و روزي افتاده است كه از نظر حاشيه سود خالص در سال 95در بين شركت‌هاي دارو‌سازي رقيب بورسي و فرابورسي به رتبه 17 سقوط آزاد داشته، اين در حالي است كه از منظر سود خالص حاصله نيز به مقام 9 نزول داشته است.
 
كارشناسان حوزه مالي و همچنين دارويي براين باورند داروپخش آنقدر امكانات دارد كه بايد اولين شركت داروسازي ايران و خاورميانه باشد. گفتني است آمارهاي فوق مقايسه داروپخش در ميان رقباي موجود در بورس بازار سرمايه بود و اگر شركت‌هاي دارويي خارج از بورسي را هم در نظر بگيريم قطعاً رتبه داروپخش با اين امكانات عظيم سقوط آزاد بيشتري خواهد داشت.
به اعتقاد كارشناسان، شركت كارخانجات داروپخش پتانسيل سودسازي 150 الي 200ميليارد تومان را در سال دارد و به واسطه توسعه مي‌تواند 5هزار نفر نيروي كار جديد استخدام كند، اما ذليل شدن اين شركت به دليل سوء‌مديريت بي‌شك مورد خواست و خوشحالي رقباي خصوصي شركت خواهد بود كه به‌زودي بايد روند تضعيف شركت متوقف شود.
رئيس هيئت مديره كنوني شركت مذكور، رئيس سابق سازمان غذاو دارو است اما ظاهراً حضور وي نيز نتوانسته به افزايش سودآوري و رضايتمندي سهامداران منتج شود. شركت داروپخش تنها در سال‌هاي 94 و 95 حدود 160 ميليارد ريال بابت ضايعات محصول ضرر داده است.
  
پاسخ دهيد در داروپخش چه مي‌گذرد؟
در حالي كه كارخانجات داروپخش با اين پتانسيل بالا بايد رتبه اول را در ايران و خاورميانه داشته باشد اما در كمال تأسف به حال و روزي افتاده است كه رقباي كوچك بخش خصوصي اين صنعت براي اين شركت شاخ و شانه مي‌كشند، در اين ميان از آنجا كه اين صنعت و شركت يك بخش راهبردي براي كشور است و با منافع و سلامت عمومي روبه‌رو است، از اين رو انتظار مي‌رود فرمانده اقتصاد مقاومتي كه مدعي كاربلد بودنش مي‌شود و همچنين مديران هلدينگ دارويي تأمين و متوليان شركت سرمايه‌گذاري سازمان تأمين اجتماعي و رئيس سازمان تأمين اجتماعي و همچنين علي ربيعي وزير كار، وزير بهداشت، كميسيون‌هاي اقتصادي و بهداشت و درمان مجلس و نهادهاي نظارتي سري به اين شركت بزنند تا ببينند در اين شركت چه مي‌گذرد.
مطالب و مباحث مربوط به ضعف در شركت كارخانجات داروپخش كه در واقع يك شركت دولتي است و متعلق به 42ميليون بيمه شده تأمين اجتماعي مي‌باشد، متنوع و متعدد است كه در اين مقال نمي‌گنجد و طي روزهاي آتي بر اساس مستندات متقن به اين ضعف‌هاي مديريتي و مالي شركت به صورت جزئي اشاره خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
2
ربا خوری بانکی کشوررادارد نابود میکند شرکت وکارخانه وتولید که جای خوددارد اقتصادی که نامش را گذاشته اند اقتصاد وبهتراست بکوییم داعش اقتصادی بواسطه ربا خوری کشوری که راه انداخته کار تمام دشمنان کشوررا یکجا دارد انجام میدهد وماموریتش را بدون خونریزی دارد انجام میدهد مراجع کجا هستند نمیدانم غیرت کجا رفته نمیدانم
عبدالله منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
1
1
لعنت خدا و ملائکه برای غرب پرستان که این چنین با به اصطلاح تدبیرشان روز به روز به تضعیف اقتصاد مملکت کمک می کنند .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
2
ربا در حال خرد کردن استخوان بندی و ساختار تولید در کشور است.

و صدای آن در حال شنیده شدن است و "هل من مدکر".
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
2
آقا دستت درد نکنه به خاطر مطالب خوبی که گذاشتی حالا کسی به فکر هست که اینها رو جمع کنه؟
مدیر دلسوز داریم؟
داروپخش از دست رفت یا می شه احیاءاش کرد؟
قابل توجه مسئولین محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
2
سلام درصورت کاهش نرخ سود دریافتی سپرده گذاران نرخ سود تسهیلات هم کاهش پیدا می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
شرکت های دارویی قبل از سودآوری ورضایتمندی سهامداران میبایست به فکر چگونگی آن چیزی باشد که تولید میکند.پس ازآن به فکر جیب سهامداران. کار آمدی شرکت های دارویی را با سایر شرکتهای سرمایه گذاری نمیتوان مقایسه نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
سلام. ممنون از طرز فکرت دوست گرامی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
چقدر هم که ما در این یکسال شاهد فکر مدیرعامل و معاونینش هستیم. مدیرعامل هر روز در حال مهمون بازیه!!!!!!!!!!!!!!
کارشناس دارو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
آقا واقعا خودشون حقوقهای میلیونی می گیرن اونوقت با وام یک میلیونی اون کارگر بدبخت، خدا رحمتش کنه آقای علی اکبری مخالفت کردن؟!!!!!!!!!!!!
اینقدر اون کارگر خدا بیامرز علی اکبری رو بازی دادن و پیچوندن که بنده خدا احساس ناتوانی کرد و خواست این مدیران گرامی رو بترسونه و از پشت بام اداری آویزان شد که متاسفانه توان دستتهای زحمتکشش کم بود و سقوط کرد.
از همچین مدیرانی توقع مدیریت و رقابت و فروش داری؟
نه بابا همون سقوط داروپخش با این مدیران دلسوز درست تره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
جهت طرح مسائل با جوان آنلاين تماس بگيريد 88498442
کارمند کارگزینی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
اون مدیر عامل بنده خدا که الان داره تقاص پس میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
چه تقاص سنگینی دهها و شاید صدها میلیارد تومن برد و خورد.
الانم مدیرعامل تو بخشش خصوصیه.
اگه منظور شما از تقاص کوتاه شدنش از بخور بخور داروپخشه بله درسته تفلک خیلی سخت بهش می گذره
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
یکی ازدوستان اینجا نوشته تاکارگر در داروپخش هست شرکت زمین نمیخوره . درست میگه باتلاشش دارو تولید میکنه و شرکت رو سرپانگه میداره حالا مدیرعامل هرکی میخواد باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
داروپخش به کوری چشم افرادی که می خوان ورشکستش کنن پابرجا می مونه.
ورشکست نمی شه.
وام و بدهی زیاد داره.
مدیران کارنابلد داره.
همت مسئولین رو می طلبه.
درست می شود ان شاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
به نظر من نویسنده باید اطلاعاتش رو ازافراد غیر مغرض میگرفت تابه داروپخش بتواند کمک بیشتری کند.داروپخش افراد زخم خورده وتاوان پس بده زیاد دارد. داروپخش درحال سقوط نیست.داروپخش تابیمار در مملکت هست پابرجاست. توان داروپخش درگروی دستان کارگران زحمتکشش هست. آنهایی که به فکر پر کردن جیبهایشان ازاینگونه شرکتها هستند فرسنگها فاصله فکری با کارگرانی که نان شبشان را از زحمت کشیدنهای روزمره در شرکت بدست میاورند ،دارند. نویسنده عزیزبر آنچه نوشته اید تامل کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
داروپخش زخم خورده زیاد نداره پاچه خوار زیاد داره.
ان شاء الله کسی تو این مملکت مریض نشه که داروپخش بخواد از کنارش پولدار بشه
کارگر تولید سرم داروپخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
وای یعنی داروپخشم امکان داره مثل ارج بشه؟
ورشکست می شه؟
اونوقت ما کارگرها چه خاکی توی سرمون کنیم؟
بدبخت می شیم
کارشناس حسابداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
2
1
خسته باشید
ما کارگرهای کارخانجات داروپخش اطلاعات خیلی دقیق تر و مهمی داریم که قبلا به بازرسی کل کشور دادیم ولی متاسفانه انگار خود دولت هم نمی خواد افراد خاطی رو مجازات کنه و پول برده شده داروپخش را پس بگیره ما همه با اسناد و مدارک حسابداری همه مشکلات و پول خوری و پولشویی ها را گزارش دادیم پس چه شد؟ کی محاکمه شد؟ کی متهم شد؟ پولها چه شدند؟
با این شرایط فکر می کنم لازمه دوباره سازمان بازرسی بیاد و محکم تر برخورد کنه
دم نویسنده گرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
2
گرفتن مشاور جوان و بی تجربه از فک و فامیل با حقوق بالا مد شده.
مدیرعامل محترم داروپخش یکیشو داره.
معاونت محترم صادرات داروپخش هم یکیشو داره.
بقیه هم در داروپخش دارن.
نمی دونید کلا این مشاوران جوان چه می کنند چه می تازانند.
داروپخش را به جای متحول متهوع کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
کمی انصاف داشته باشیم .این دوره مدیریت بامدیریت قبلی یکی است؟هرروز باید آیه الکرسی میخواندیم و وارد شرکت میشدیم تا کارتمون غیرفعال نشده باشه .آیا اضطراب گذشته را داریم؟ آیا محصول غیر منطبق وارد بازار میشه؟ همون محصولی که دراوج ناامیدی خودت یا خانواده ت داری مصرف میکنی؟ اون سرمهای بدون اتوکلاو رو دارم میگم .یادت هست؟ کدوم دفعه حقوق وپاداش سرماهت رو نگرفتی؟ نترس داروپخش پابرجاست. آرامش فعلی کارگر رو حس نمیکنی؟ کمی منظقی تر فکر کنیم .مشاور بی تجربه ضررش به شما نمیرسه اما داروی بدون کیفیت منو شما واون مشاور رو ازبین میبره. منطقی باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
چقدر حرفهای شما شبیه معترض سهامداربورس درروز مجمع است. موفق باشید .
تولیدی سرم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
سرمهای بدون اتوکلاو رو گفتی تنم لرزید چه دورانی بود !!!به نظرم سازمان بازرسی هم کارخودشو کرد .هردومدیر عامل رو دربه درکرد.
تحقیقات
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
سلام .بابا مشاور بی تجربه رابی خیال شین .دوتا مدیر دیگه با تجربه وصاحب نظر مثل مدیر مابیارن وداروهای رقابتی بسازن داروپخش میبره.آخه از کارهای خوبشون هم بگین بی انصاف ها. اینقدر کارگرهارو نترسونین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
شما که توی مجمع بودید و حرفهای سهامدار را شنیدید و می دونید حرفهای من شبیه اونه چرا نمی گی دیگه چی گفت؟
چرا نمی گی سهامداره گفت از سود سهام ما کم کنید و به کارگرها حقوق بهتر بدید.
اینجای حرفشون به نفع شما یا دکتر پیرصالحی نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
خوشبختانه مدیر نیستم که توی مجمع دعوتم کنن اما میدونم اون آقا ازثروتمندا وسهامدارای بزرگه وپول توجیبیش ازسهم من وشماکم شده وبه تحریک دونفر درشرکت این حرفارومیزنه.برای من مهم نیست مدیرعامل کی باشه؟ ولی شما میدونی مولای ما که همین روزا عزادارشیم میگه ثروتی جایی جمع نمیشه مگر حق مظلومی کنارش خورده شده باشه.من فکر میکنم اول کارنامه این آقا ودوروبریهاشو باز کنیم وقتی قانع شدیم باهم بر یم سرپرونده مدیرعامل.عزیزم اون آقا دلش برای من کارگر نمیسوزه دریافتیش کم شده .بروببین توی شرکتای دیگه چی میگه؟اینقدر ساده دل نباشیم.
مالی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
من با صحبت این همکار محترم که میگن معترض دربورس سهامدار بزرگی است وجیبش لطمه خورده موافقم .چون همین صحبتها رو چند روز گذشته در یکی ازشرکتهای دارویی کرده ودرگیری هم پیش اومده. جدای از صحبتهای این فرد ازمدیرعامل خواهش میکنم به تواناییهای مدیرانش دقت کند .برخی ازاین مدیران خداشاهده جز تکرار ووقت گذرانی کار دیگری انجام نمیدن و باعث رکود کار میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
این دو نفر کی هستند؟ اگه می دونی معرفی کن اگه هم نمی دونی همینطوری یه حرفی می زنی پس دیگه نزن.
چون هم همه حق دارن اون دو نفر را بشناسن و هم اون دو نفر حق دارن اگه شما دروغ می گی تکلیقتو مشخص کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
از من به زور علیه سهام داره امضاء گرفتن من می خوام امضا خودمو پس بگیرم این چیزها به من ربطی نداره من اصلا تو مجمع نبودم یه کارگر ساده هستم به من ربطی نداره کی به کیه.
امضا منو حذف کنید وگرنه همینجا اسمم و امضائ خودمو اعلام و باطل اعلام می کنم.
مسخره اشو در آوردین
خدا قوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
روزنامه نگار محترم دستت درد نکنه.
ولی به جایی نمی رسی یا نمی زارن بررسی.
فکر کنم چند وقت بعد باید خبر ورشکستگی داروپخش و بیکاری 1200 تا پرسنل رو بزنی توی روزنامه ات.
در هر صورت خدا قوت
پاسخ ها
درجواب آقای خداقوت
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
خداقوت رو زمانی بکار میبرن که آدم بخواد کاری انجام بده یا زیر کار مهمی مونده . تبلیغ یاس وناامیدی دردل کارگری که چشمش به 28 ام ماه است تاحقوقش برسه که خداقوت نمیخواد. من 18 ساله توی این شرکت کار میکنم حداقل 15 بارش دم مجمع شنیدم ورشکسته داریم میشیم . خدانکنه این اتفاق بیفته ولی این که دل کارگر روخالی کنیم وکارگر رو زیرگوشی به تظاهرات واعتصاب وادارکنیم هنر خاصی نمیخواد وخداقوت هم نیاز نداره.
هورمون رشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
یکی به من بگه هورمون رشد داروپخش که با حضور مقام معظم رهبری و دکتر روحانی افتتاح شد و در اخبار این همه سروصدا کرد چی شد؟
ساخته شده بود؟
دروغ بود؟
راست بود؟
مشکل چی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
نتوانستند بسازند همکارمن. مدیرعامل گذشته پل ارتباطی با مقام معظم رهبر ی را ازاین محصول زد ولی علمش رانداشت ونشد .فقط هزینه کرد وبه هدر داد.مثل بقیه کارهایش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
همکار محترم. با سلام، بر اساس مستندات موجود در حوزه مسیول فنی (بیولوژیک) مبنی بر تایید کنترل کیفیت سه بچ تولید شده در مقیاس صنعتی از طرف آزمایشگاه کنترل سازمان غذا و دارو و نیز نتایج مطالعه بالینی بر روی انسان که در طول مدت دو سال در مرکز تحقیقات غدد دانشگاه علوم پزشکی انجام شده جملگی موید موفقیت شرکت داروپخش در تولید هورمون رشد است. این مستندات فارق از هر گونه غرض ورزی قابل انکار نیست
کارگر تولید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
ما کارگریم.
تو رو خدا یه کاری کنید اینجا ورشکست نشه.
من نون خانواده خودمو و مادر و خواهرمو از کارگری و اضافه کاری و شب کاری و به سختی می دم. تو رو خدا کمکمون کنید
اگه بیکار شیم با 48 سال سن کجا به ما کار می دن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
ای بابا
مشکل اصلی مدیر عامل هولدینگ است که با بکارگیری مدیر عامل های نالایق ... شرکت های زیر مجموعه رو به سوی ور شکستگی سوق می دهد . در گام اول ایشان باید از سمت خود کنار روند و فردی شایسته گماشته شود تا دیگر کسی نباشد تا از این مدیر عاملها حمایت کور کورانه کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
0
با آمدن مدیر عامل کنونی همه فکر می کردند فرشته نجات امده همه مشکلات رو حل کنه و ظلم ها و تبعیضهای مدیر عامل قبلی را جبران کنه. مدیران نالایق رو برداره و از افراد متخصص استفاده کنه ولی اوضاع خیلی بدتر شد.
به جایی رسید که به همه ثابت شد که صد رحمت به مدیر عامل قبلی حداقل ظاهر و باطنش یکی بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
مدیر عامل قبلی که مشکلات فراوان داشت . کاری و...شما از نزدیکان ایشان هستید خدای ناکرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
دوست من اینکه نوشتید به همه ثابت شد،مارا هم ازخودتون حساب کردید؟من ودوستانم مدیرعامل فعلی روخیلی قبول داریم. مدیر عامل قبلی که خیلی ....اون روعلی اکبری شهادت میده البته توی اون دنیا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
این مدیرعامل جدید چند تا کارگر بدبخت محتاج یک میلیون تومن وام رو ماهها سرکار گذاشته باشه خوبه؟
اگه قرار بود اینها هم مثل علی اکبری بشوند تا حالا 10 تا کشته رو دست داروپخش مونده بود.
مالی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
از حسابداری هستم. نمیدونم کدوم وام رومیگین؟ ولی تا الان 118 نفر بایه فرم ویه تاییدیه مدیرشون تقاضای وام یک میلیون دادن که76 نفرشون گرفتند.نوش جونشون.
نیمه جامدات
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
سلام .کارگر نیمه جامدات هستم وباتایید مدیرم حذوذ سه ماه پیش وام ضروری دریافت کردم .فقط با پرکردن فرم درخواست وام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
حسابدار شما مو می بینی و ما پیچش مو.
شما فقط تقاضاهای تایید شده را می بینی از رد شده ها و مشکل دارهای شرکت بیخبری.
بیخبری و خوش خبری. آرامش داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
خواهش می کنم اگه قراره مدیر عامل داروپخش عوض شه کسی را بگذارید که همه بهش اعتماد دارند و شناخته شده باشد. تو خود داروپخش مدیران لایقی هستند که برای مدیر عاملی داروپخش بسیار مناسبند چرا از بیرون مجموعه باید مدیر عامل بفرستند که هیچ شناختی به اوضاع و احوال درون سازمان و پرسنل نداره.
فرصت کمی برای جبران خسارتهایی که به داروپخش زده اند مانده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
بارها به مدیر عامل وقت در مورد نا کارامدی و بیسوادی مدیر بازرگانی و انتصاب نادرستش در دوره قبل تذکر داده شد ولی ایشان به جای گماشتنفردی متخصص به ان شخص سمت بالاتر داد. و بیشتر باعث بی انگیزگی پرسنل گردید.
یا با گماشتن معاونت بازاریابی و فروش نا لایق با حقوق هنگفت باعث از دست رفتن بازارهای صادراتی شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
ازکارگران شرکت داروپخشم.مدیرعامل فعلی را هم خیلی قبول دارم.من به مدیر عاملی که با اختیار خودش داروی خراب را از بازار جمع میکند افتخار میکنم.داروی داخلی مال مافقیر بیچاره هاست.پس فکر مارا هم میکند.خودشان که داروی خارجی مصرف میکنند. حقوق وپاداش مارا هم که سروقت میدهد.بورس وسهام هم مال ازمابزرگترهاست. آرامش واطمینان شرکت راباچیزی عوض نمی کنم.سلامت باشی مرد بزرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
افتخار کن.
مرد بزرگ چنان داروپخشی برات بسازه که سالها بهش افتخار کنی!!!!!!!!!!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
روزنامه نگار محترم جالبه تشریف بیاورید کارخانه داروپخش ببینید چه خبره.
مدیرعامل در تکاپوی پیدا کردن مقصره.
می خواد بدون کی این اطلاعات رو به شما داده. الان هر کس یه کم مدافع حق و حقوق داروپخش و کارگراش بوده مورد شک مدیران ارشد قرار گرفته.
میدان تهمت زدن به این و اون شده.
لطفا خودتون دوباره توی روزنامه اتان بزنید که این اطلاعات را از کجا آورده اید؟ و خیال همه خصوصا مدیرعامل را راحت کنید.
محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
مشکل داروپخش اینه که اونهایی که واقعا باید مدیر و مدیر ارشد باشن هیچ کاره هستند و دائم تحقیرشون می کنن و نمی زارن بالا بیان.
اونهایی هم که وضع داروپخش را به اینجا کشوندن و یا می تونن کاملا ورشکستش کنن هم دائم بالا و بالاتر می رن.
مشکل داروپخش اینه.
من با شماره ای که اعلام کرده اید تماس خواهم گرفت و همه مشکلات را به شما توضیح خواهم داد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
باسلام وقبولی طاعات وعبادات در این ماه مبارک.این وضعیت در تمام شرکت حاکم است.عدم پرداخت بیمه ها در نتیجه شرکت های پخش قادر به پرداخت اقلام دریافتی از شرکت ها
نیستنند.کاربلد نبودن مدیران هلدینک دارویی .ازعوامل نارسایی.شرکت های دارویی وابسته به تامین اجتمایی به مدیر
عاملی دکتر نوربخش.در پارس دارو.ابوریحان ........همین وضع
است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
0
حالا هی بگید مدیرعامل قبلی هی بگید فعلی.
نه قبلی عرضه داشت نه فعلی.
هر دو به فکر جیب خودشون و فک و فامیل دورو برشون هستند.
حالا یکی با آرامش این کار رو می کنه و یکی با پرخاش.
اصل مطلب داغون کردن داروپخشه که همه مدیرعاملهای قبلی و فعلی تبحر دان ماشاء الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
ببین ما کارگرها چقدر بدبخت و بیچاره شدیم که حرفی در مورد سود نمی تونیم بزنیم.
حرفی در مورد وضعیت رو به قهقرای داروپخش نمی تونیم بزنیم.
می بینیم ... داره داروپخش رو می ترکونه ولی فقط بلدیم آیت الکرسی بخونیم که کارتمون بزنه.
آقا بخاطر آیت الکرسی شماست که هر کی میاد می خوره و می بره و کسی حرف نمی زنه.
به جای آیت الکرسی دوزار حرف حق بزن.
آدم کمی باید عزت نفس داشته باشه این ماهی 900 تومن که با هزارتا خفت بهمون می دن با ما چیکار کرده؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
بله دوست عزیز من باحقوق 900 تومان که باید خانواده را اداره کنم محتاج کارت زدن هر روز صبح هستم . خفت وخواری هم نمیبینم .باسربلندی کار میکنم دستمزدم رو میبرم برای خانواده ام . همین کارروهم بعد سه سال بدست آوردم .قانع هم هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
به شرطی 900 تومنت ماندگار باشه و یکی دو سال دیگه بیکار نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
ان شاء الله که مدیرعامل محبوبتون بزار این 900 تومن براتون موندگار باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
0
مجید جان چیکار کنیم.
دسته جمعی باید منتظر سقوط صنعت داروسازیمون باشم؟
بگید اطلاع بدید تا شاید یه جایی یه مسئولی دلش بسوزه بخواد کاری کنه.
نگیم اعتراض نکنیم چشم باز می کنیم می شیم ارج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
با سلام و خسته نباشيد
مشكل داروپخش مشكل تماميه شركت هاي زير مجموعه دارويي تامين اجتماعي( tpico) هست كه با باند و باندبازي اداره ميشه ... تا زمانيكه شعار دادن ملاك تشخيص باشه اوضاع همينجوري خواهد ماند
من اله توفيق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
اصلا داروپخش حالش خوبه. همه مدیران عالی آرامش حاکم محصولات درجه یک. خریدها به جا خرج کرد روی حساب کتاب همه چیز به نفع کارگر.
ولی وقتی خبر ورشکستگی داروپخش و بیکاری 1200 نفر کارگر رفت روی سایت همه خبرگزاری ها اونوقت چی؟
...
داروپخش داره ضربان قلبشو از دست می ده از آرامش زدن کارت ورودیت می گی؟
شما توی آرامش باش عزیز.
ما داریم برای آرامش دائمی 1200 نفر پرسنل می جنگیم.
...
با آرامش پیش به سوی ورشکستگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
آقای هادی غلامحسینی متاسفانه دست روی نقطه حساس صنعت داروسازی گذاشته اید.
جایی که خیلی از آقایون خوششون نمیاد در موردش جواب پس بدن.
...
اگر دکتر شانه ساز خبر نداشته از کارهاشون که واویلا.
اگر خبرداره ... که اونم واویلا.
خلاصه واویلا.
خسته نباشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
اگه من مسئول جایی باشم و با خدا باشم و ببینم نمی تونم و کارایی نداشتم انصاف اینه که خودم معذرت خواهی کنم و بزارم برم.
حالا طرف نمی ره که هیچ فک و فامیل و دوست و آشنا رو هم ریخته تو کانال برای طرفداری.
مدیرعامل آرامش کاری نکردی برای داروپخش خداحافظی بفرمایید.
خدا شما را با این آرامش حفظ کند.
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
1
باعث بالا رفتن بدهی شرکت رو تو قسمت حسابداری هستش ...اینا فکر جیب خودشون هستن اگع شرکت ورشکست بشه اینا میرن یه جای دیگه رو خراب بکنن . ما کارگر ها چیکار کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
خیلی خوبه که داروپخش شرکتی به این عظمت شده بازیچه سر انگشت آقای ....
خیلی حرفه
خسته نباشی
آقای ...
مدير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
1
به عنوان فردي كه سالهاست در اين صنعت فعاليت دارم لازم ميدانم نكاتي چند رو جهت بازبيني عنوان كنم و قضاوت رو به افراد صاحب نظر بسپارم

...به شخصه بر اين باورم كه انتسابات ايشان در مواردي بسيار نادرست و صراحتا دهن بينانه و بر اساس روابط افراد مرتبط. با ايشان ميباشد و چيزي كه مشخص است آگاهانه و يا ناآگاهانه بودن اين روند در نتيجه بي تاثير و ضرر وارده از انتساب نادرست در جاهايي غير قابل جبران است..البته بايد عرض كنم ايشان انتسابات درستي هم داشته اند اما از آنجا كه مجموعه اي از عوامل در پيشبرد كار موثرند خواه ناخواه زيان ناشي از افراد نالايق در كل مجموعه تاثير و باعث روند كاهش رشد و پيشرفت و چيزي ميشود كه امروز شاهد آن هستيم....
به شخصه معتقدم هيچ شركتي بدون حضور افراد دلسوز پيشرفتي ندارد و افرادي كه بدون آگاهي و تخصص لازم و فقط و فقط به خاطر پيشرفت خودشان با يكديگر همكلام و همجهت ميشوند مقصدي غير از پيشرفت خود ولو به قيمت بهايي گزاف براي قشر ضعيف و كارگر و از سوي ديگر نتيجه اي غير از اتفاقات تلخ نخواهند داشت.
به نظر اينجانب حق كشي و بها ندادن به كارگر نه به عنوان تنها ركن اما به عنوان ركن اصلي و موثر و قشر اكثريت در مكانهاي توليدي نتيجه خوبي نخواهد داشت.

و من الله توفيق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
مدیر عزیز انتساب رو با (ص) مینویسند.انتصاب.
بله همانظور که فرمودید انتصابات درست داشتند ولی دربازرگانی اشتباه دارند. درتولید اشتباه دارند .دربازاریابی همینطور.امیدواریم درطول سال جاری این مشکل را رفع کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
کا انتصابات در ساختمان اداری اشتباه است.
غیر از دکتر ... بقیه معاونینش خدایی زیادی هستند.
یعنی بار زیادی هستند.
حقوق بالا می گیرن و به داروپخش فشار میاد در صورتی که سواد مواد تعطیل
اداری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
آقای محترم شماهم که هرکجا می نشینی همین صحبتها رومیکنید.صحبتهایتان تکراری است.حالا که خودتان مدیر شده اید ببینیم چه میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
شما منظورتون کیه؟
بنده مدیر نیستم.
توهم زدید همکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
1
1
سلام.
فکر کنم دوستان و همکاران میلیونی و فک و فامیل دگتر پیرصالحی تشریف آوردند جهت تعریف.
مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
خسته نباشید ما رفتیم دوستان راحت تعریف و تمجید کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
1
1
تو رو خدا با ما کارگران داروپخش چه کرده اند که فقط همینکه کارتمون بخوره و بیایم تو اوج خوشبختیه برامون.
آرامش پیدا کرده ها سقوط داروپخش مبارکتون باشه. فقط آرامشتونو حفظ کنید یه روز کارتتون بخوره یا نخوره مهم نیست چون داروپخشی نیست.
برده شده خورده شده شما هم تو فکر کارتت بودی
پاسخ ها
کارگر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
فحشهای مدیر... قبلی که وسط حیاط دنبالمون میکرد خوب بود؟با اون مهندس ازخدابی خبرش که همه شرکت روبه گند کشید؟یااون یکی که شب وروز خونواده علی اکبری دعاش میکنند؟حالا تهمت بزنید بگید ازفامیلهاشم.خداروشکر بالاترین رده فامیلم یک معلمه که بهش افتخار میکنم. فقط یه چیز میتونم برای شرایط الان بگم که ازقبل راحت ترم .اضافه کاری وشب کاریم توی این یکسال قطع نشده .حقوق وافزایش تولیدم به روز داده شده .بقول دوستمون اسمش آرامشه ؟ خوش خیالیه هرچی هست نمیدونم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
ما که عزت نفس داریم.
نه کسی می تونه بهمون فحش بده نه با کسی رفاقت داریم.
کار خودمونو می کنیم نون بازوی خودمونو می خوریم و تمام.
مالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
1
اسناد و مدارک تمام تخلفات موجود است.
ما یکبار با سربازرس اداره بازرسی کل کشور همکاری کردیم.
اگر واقعا اینبار این افراد را بر می دارید و محاکمه می کنید و پول داروپخش را پس می گیرید باز هم مامور بفرستید ما همکاری می کنیم.
توکل بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
1
1
مسئولین محترم تعریف و تمجید و بد و بیراه را ول کنید.
اگه این گزارش درسته که چون خودم تو مجموعه هستم و می دونم درسته لطفا جلوی این عوامل را بگیرید.
اگر هم نه که هیچی همه همینطور که خوشیم ادامه می دهیم.
پاسخ ها
اداری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
من هم توی این مجموعه ام .همه این اطلاعات درست نیست ولی باشما موافقم اگه درست شدنی هست درست بشه .دکتر که امسال هم هست لطفا درستش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
دکتر یک ماهه دیگه باشه شاهکاره.
همکار محترم آشنا یا فامیل دور مدیرعامل جمع کنید بار و بندیلتونو
پرسنل هلدینگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
5
ببینم داروپخش مدیر حراست نداره.
حراست در جریان هیچ کدام از این کارها نبوده یا گزارش نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنا مدیر حراست داره.
قابل توجه واحد حراست خودمون توی هلدینک یا حراست تامین اجتماعی.
واقعا افراد نازنینی برای این امر خطیر انتخاب کردید. دمتون گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
4
باسلام .التماس دعا.در مورد هورمون رشد ضروری است.چند خبرنگار بی طرف بررسی شود این هورمون تولید شد یا نه؟
چرا مدیر عامل قبلی کا رکنان بخش هورمون رشد با بهانه واهی
ازکار برکنار کردمثل دکتر ازادی .مغانلو وکسانی دیکر.
اگر تولید نشده چرا رونمایی شد.وارده کننده ها پشت این جریان هستند.به فرمایش خضرت اقا در سال ۹۰ در کارخانه
سودی از محل وارد کردن از خارج پر کردن ان در داخل کشور
خیلی بیشر از تولید در داخل است چقدر زیبا مشخص
شود.با خبرنگاران وطن دوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
هورمونی تولید نشد دوست عزیز .دربین این دوستان نام دکتر میرزایی بنیانگذار بیوتکنولوزی درشرکت را فراموش کردیم که مدیر عامل دوره قبل ایشان رادر انزوای کاری قراردادوایشان مجبور به ترک شرکت شد. واقعا خداوند از اینگونه مدیر عاملان نگذرد .
ویال
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
هورمون؟؟؟؟ همش شایعه دکتر... بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
اثبات تولید هورمون رشد در داروپخش اصلا کار سختی نیست. لطفا از افراد مطلع و مرتبط اطلاعات بگیرید. چطور ممکن است همه مسئولین کشور بویژه از سازمان غذا و دارو، تی پی کو بدون بررسی های مقدماتی و مستندات تولید در افتتاح تولید هورمون رشد حضور داشته باشند. بعنوان نمونه لینک زیر را ببینید:

http://irct.ir/fa/searchresult.php?keyword=rct&id=4794&field=&number=5&prt=88&total=&m=1
کارگر استریل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
3
1
سلام .ماامروز طومار124 نفری درحمایت مدیرعامل جمع کردیم به چه کسی بدهیم؟لطفا راهنمایی کنید. همین جا اسامی بنویسیم ؟تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
آقای شیفته طومار دردی از شما دوا نمی کند.
شما عادت دارید در زمان هر مدیرعاملی خود شیرینی کنید؟
یک ریاست اینقدر ارزش داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
مگه نمی دونی طومار جمع کردن در داروپخش مساوی اخراج
حالا چه برای مرغ باشه چه بر ای حمایت از مدیرعامل
آقای سروی و روزبهانی آماده باشید طومار رسید اخراج کنید
انبار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
نه توی این دوره اخراج نداشتیم .حتی کسی که نامه مدیرعامل رو پاره کرد وبهش بی احترامی کرد .اخراج نشد .جابه جا شد بعد هم برگشت سرجاش. ماتابخواهیم طومار جمع میکنیم کارگریم همین یک کارو بلدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
ماشاء الله اطلاعاتتون خوبه
از کارگر چنین اطلاعاتی بعیده
خسته نباشید کارگر فامیل دور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
7
تمام مشکلات داروپخش از تولید هورمون رشد شروع شد. تولید این محصول که بالغ بر یکصد میلیارد تومان در سال واردات دارد قطعا با منافع مافیای محترم واردات دارو در تضاد آشکار است. بدیهی است که عملیات مافیای واردات که در تی پی کو و ... نفوذ کرده تا از بین بردن تمام توانمندی ها و زیر ساخت های این مجموعه وزین ادامه می یابد. اميدوارم به برکت این لیالی قدر، مکر و شر بدخواهان داروپخش به خودشان برگردد و همچون گذشته نه چندان دور شاهد موفقیت های این مجموعه پرتلاش باشیم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
با سلام . واقعا همینطوراست که این دوست عزیز گفتند. په شد هورمون رشدی که برایش رهبر و رییس جمهور دعوت کردند؟ به کجا کشاندند داروپخش را؟ من هم امیدوارم به حق همین ایام داروپخش شاهد موفقیتهای جدید باشد. واقعا با تزویر نمیتوان راه به جایی برد
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
2
1
داروپخش شرکت مظلومی هستش ، مدیر عامل جدید که نباید جواب بدهی مدیر عامل قبلی و قبل تر رو بده ، مدیر های قبلی چرا اوضاع رو کنترل نکردن ، مشکل تو حسابداری شرکت هستش . اونا رفتن از بانکها پول گرفتن.
پاسخ ها
امیرمحمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
مدیرعامل فعلی فعلا پاسخگوی واحدهای تولیدی ازته ساخته شده بدون اصول جی ام پی ازمدیرعامل قبلی است . پاسخگوی خریدهای غیر متعارف مواداولیه بی مصرف دردوره مدیر عامل قبلی وعودت آنها به شرکتهای دیگر باهزینه کمتر است.پاسخگوی بدهی دومدیرعامل قبلی است. همین که با وجود این شرایط به کارگر فشار نمیاورد ازحقوق واضافه کاریشان نمیزند .ارزاقشان راقطع نکرده جای شکرش باقی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
یک مدیرعامل جدید وقتی مجموعه را تحویل می گیره با سود و زیانش تحویل می گیره ولی باید پلن درست داشته باشه.
ماشاءالله تو این یک سال نه پلن درستی از خودشون و نه از معاونین (فروش بازاریابی صادرات، بازرگانی خارجی و داخلی، مهندسی و معاونت تولید) ندیده ایم.
حالا ایشون به چه قصدی کارخانه ای با این همه بدهی را قبول کرده اند نمی دانم
مالی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
من بانظر شما کاملا موافقم. تاوان ده مدیران قبلی شده .درتمام قراردادها حراست شرکت هم حضوردارد .چطور اینهمه قرارداد غیر ضروری ازجیب کارگر دردوران گذشته بستند؟
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
4
با احترام به تمامی نقطه نظرات اعلام شده توسط همكاران و مقایسه مدیریت جدید و گذشته و از دید همكاری كه در هر دو دوره با مجموعه همكاری كرده و به واسطه حضور در مجموعه
در جریان كم و بیش مسایل هستم فكر میكنم نابسامانی ناشی از حضور افراد اشتباه در مجموعه قبل كه متاسفانه تعداد كمی هم نبودند و به تصمیم مدیریت قبل در جایگاه نادرست كه با شرایط ایشان از نطر معلومات و غیره همخوانی نداشت و باحقوق های بسیار نامتعارف و ادامه حضور این افراد در سیستم مدیریت فعلی ،خود منشا بسیاری از مشكلات فعلی گردیده است
ازطرفی ادامه مسیر با این افراد باعث اشتباهات بیشتر و بیشتر گردید و متاسفانه به دلیل بزرگ بودن مجموعه و دغدغه های بی شمار كه اداره مجموعه به این بزرگی با خود به همراه دارد
و زمان اندك به همراه بزرگنمایی و اطلاعات گاها اشتباه برخی اطرافیان باعث گردید واقعیت از دید مدیر جدید دور مانده و متوجه صحت و سقم شایستگی اطرافیان نگردیده و اختیار را به دست كسانی بسپارد كه زمان بر بسیاری افراد قدیمی ثابت كرده كوچكترین حسن نیتی نداشته و فقط در جهت منافع خویش و همراهانشان قدم برمیدارند
مثال صحبت بالای یك خواننده تعدادی از واحدها درگیر این موضوع میباشند كه از جمله میتوان به واحد مالی ،برخی قسمت های تولید،واحد بازرگانی و حراست و چند قسمت دیگر نام برد.
از همین تریبون به عنوان فرد كوجكی از این مجموعه از مدیر عامل محترم درخوایت بازبینی و بازنگری و دید عمیق تر و دلسوزانه تر دارم شاید هنوز فرصتی برای نجات همه ما با همكاری بیشتر و بستن دست افراد به ظاهر مدعی باشد .
در حقیقت تعداد افراد ناراضی مجموعه رو به افزایش است و چون بیشتر این افراد پست خاصی ندارند صدا و نظرشان هر چند دلسوزانه به جایی نمیرسد.

امید كه فردا برای همگی ما روز بهتری برای زیستن باشد.
کارگر تولید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
2
0
قبلا سرپرست امور بین الملل در شرکت آقای دکتر (ر) پیشنهادات مارابه مدیرعامل میرساند. الان ایشان خودش مدیر شده مامیخواستیم نامه پشتیبانی خود از مدیرعامل را که از کارگران جمع کرده ایم به اوبرسانیم.راه ارتباطی رالطفا بگویید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
1
2
مدیرعامل جدید آرامش داره ولی کار بلد نیست.
تولید کننده نیست.
صنعتی نیست.
اینکاره نیست.
مشکل اخلاق نیست. اخلاق یه بخشی از مدیریته بقیه اش چی؟ تبحر در کار و صنعت و تولید پس چی؟ دکتر پیرصالحی در حد یک مدیر اداری خوب و با اخلاقه.
انصافا با دکتر وزیری قابل مقایسه هست؟؟؟؟
اینجا داروپخشه نه البرز دارو.
اینجا داروپخشه با میلیاردها تومن بدهی بانکی.
با دکتر پیرصالحی می خواهید جلو بروید؟
شرکت مدیرعامل توانایی مثل دکتر وزیری را می خواهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
2
مجوزهاي رگباري رشد نرخ دارو مانع از رشد كيفيت داروي ايراني شد
لینک کوتاه: http://www.Javann.ir/856565

بخدا شرم آوره.
اینم سیستم دارویی که ما داریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
1
2
اون ۱۲۴ نفر نیروهای استخدامی دوره دکتر پیر صالحی با حقوق و مزایای بالا هستند . که در عین بی لیاقتی و عدم شایستگی سمت بالا هم گرفتند . پس چرا حمایت نکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
دوست عزیز چراناحساب میگین ؟... 124 نفر استخدام کرد؟!!!!!!!!!!!!حالا به حقوق مزایاشون که بالاست کاری ندارم.ولی یه چیزی بگو عقل وچشم آدم باور کنه.مدیر عاملها رو باهم قاطی کردین.
واحد مهندسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
1
2
من یه نظر دارم .این ... صنعت که تمام قسمتهای داروپخش رو زمان دکتر نقدی ودکتر امجد شخم زد باعث این ورشکستگی نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
3
تمام اینها تقصیر مدیر عامل هلدینگ است بخاطر انتخاب چنین مدیر عامل های بی لیاقتی که در اخر هم دودش تو چشم خودش خواهد رفت. حالا تا می تونه ازشون حمایت کنه
یکیشون فکر می کنه اینجا میدون جنگه و اون یکی زیادی ارامش داره و فقط نگاه می کنه و بقیه شرکتها هم که اوازه مدیر عاملاش رسیده که چکار می کنن.
دکتر ... متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
2
اقای ... اصلا الان چه کار می کند از صبح تا شب بیکار در اتاقش نشسته است . ایشان باید بخاطر سهل انگاری و عدم ارائه گزارش از سمت خود برکنار شود. نکته این است که چرا ایشان هیچوقت گزارش نمی دهد. پشت قضیه چیست؟؟؟ در ضمن مدرک تحصیلی ایشان دیپلم است. جالب است که سمت مدیریت به او داده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
3
منظورم مدیر حراست است که ساکت نشسته و فقط نگاه می کنه بدون هیچ عکس العملی
خیلی جالب است
مهندسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
3
مدیرعامل محترم سلام .فردی را که ازسمتش برمیدارید یعنی توانایی انجام کار نداشته به چه دلیل مجدد در مجموعه نگهش میدارید و حقوق مزایای قبلی رابه اومیدهید؟درشرایط فعلی این عددورقم ها برای شرکت مهم است. تازه سمت مشاور هم به اومیدهید؟آیا حساب برادرشون رو میکنید؟شمادرمنابع انسانی هم این مشکل رو دارید آقا ازصبح تاشب در درمانگاه وآبدارخانه میچرخد و حقوق هم دریافت میکند؟ ابنهارو که کمک مجموعه نیستند وفقط بار مجموعه هستند بفرستید بیرون لطفا وهزینه بابت اینها نکنید.
چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن .
محمد علی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
2
سلام.
من یک بیمار کلیوی دارم.
عمل کرده در حال حاضر تحت نظر هست.
قیمت دارو خیلی گرونه.
بخدا یک سرم و چند تا آمپول که می خواهیم توی سرم تزریق کنیم می شه 60 تومن 70 تومن.
من یک کارمند ساده هستم. برام سنگینه.
بیمه تامین اجتماعی هم درصد قابل توجهی زیر پوشش نداره.
لطفا قیمت دارو را کاهش دهید.
ما خانواده های مریض دار ممنونتون می شیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
1
3
دیشب برای شادی روح داروپخش فاتحه خواندم. کل مدیریت شرکت باید عوض بشه. اینا اینکاره نیستند. همه معاونها مدیرها. افراد با دل و جرات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
سلام.اگه توی این شرکت شایعات کم بشه و بیشتر به کار بپردازیم شاید وضعیت بهتر بشه دوستان. موفق باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
شایعه شایعه
تو کی هستی.
داروپخش دوزار پول نداره.
حسابداری رفتی؟
وام خواستی؟
می دونی به چهکسایی و چقدر بدهکاره؟
تو سرتو بکن زیر برف و سخت کار کن ببین چه می کنند با داروپخش.
شایدم از خودشونی بقیه رو تشویق به کار می کنی و با شایعه شایعه همه رو می برید.
بی صاحبه دیگه.
بفرما بخور
دکتر حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
1
3
شما دکتر داروساز عزیز هم مانند دکتر ...خیلی توانمندید که اینقدر به IT مسلط هستید و ... آنجا شده اید.
پیش از شما یک مهندس iT فارغ التحصیل دانشگاه شریف اونجا رو می چرخوند.
ولی مثل شما که داروسازید مسلط نبود به فناوری کامپیوتر.
به گذاشتن دوربین توی رختکن کارگران تولید هم تسلط نداشت برای همین برداشتندش.
چه خوب شد.
الان یک داروساز عزیز مثل شما با سواد، کار کشته، پیر داروسازی که هم مشاوره و دست راست مدیرعامله و هم بسیار مسلط روی کامپیوتره داره همه جای کارخونه می چرخه.
چی از این بهتر.
ما همگی خیلی خوشحالم که شما و یکسری از دوستان جوان و با تجربه و کارکشته اتان دسته جمعی با حقوق ناچیز و اندک حدود 1.5 میلیون تشریف آوردید داروپخش.
خدا به همگیتون خیر بده ان شاءالله
اصلا منطقی نیست که شما 10 یا 12 تومن حقوق بگیری.
خونه پرش فکر کنم همون 1.5 می گیری.
موفق و پیروز باشی.
پاسخ ها
پرسنل
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
چقدر موضوعاتی که مظرح میکنید مرتبط بابدهی داروپخش هست .
شیفته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
3
واقعا شما زحمت می کشی.
وقتی همه کارگرها در زمان دکتر نقدی اعتصاب کرده بودند شما و چند نفر دیگه تشریف بردید و دکتر نقدی را که قهر کرده بود با التماس و سلام و صلوات آوردید.
در زمان دکتر امجدی که بچه ها به خاطر مرغ اخراج شدند شما دوست صمیمی مدیرعامل و آقای روزبهانی بودی.
در زمان دکتر پیرصالحی هم که در حمایت از مظلومیت دکتر پیرصالحی و آرامش وجود ایشون داری طومار جمع می کنی اونم به زور از کارگرها.
فرمانده دنبال چی هستی؟
فرمانده طرف کی هستی؟
با حقی یا برحقی؟
با کارگری یا کارفرما؟
با مدیرعامل مظلوم و با آرامش هستی یا با مدیرعاملی که میلیاردی وام گرفت و داروپخش رو ترکوند؟
نمی شه هم پیرصالحی حق باشه هم نقدی و هم امجدی.
تو همیشه اون طرفی غش می کنی.
پس کی نوبت کارگرها میشه؟
بس کن.
فرمانده همه چیز را در... . بسته بندی قرص نبین.
به چه قیمتی می خوای همیشه .... بسته بندی قرص باشی.
به قیمت پاچه خواری؟
... اینو به شما یاد داده؟
امیدوارم خدا راه راست رو به همه نشان بدهد.
کارگر تولید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
2
ضایعات در بخش ما عجیب بالاست.
در بخش بسته بندی قرص.
ولی خوب در بخش های دیگه مثل سرم سازی و واحد مایعات هم بالاست.
اصلا برای هیچ کس مهم نیست.
در صورتی که وقتی می خوان برای بازبینی طرح طبقه بندی مشاغل کارگرها می خوان 200 تومن بزارن روی حقوق هر کس می خوان خودشونو بکشن.
در صورتی که این 160 میلیارد ریال ضایعات اگه به 1200 تا پرسنل تقسیم بشه تقریبا می شه نفری 15 میلیون تومن.
با 15 میلیون تومن برای هر نفر می شه حقوق 75 ماه کارگر را که 200 تومن اضافه شده داد و 75 ماه یعنی حدود شش سال و نیم.
تازه این ضایعات یک بخشه.
واقعا چرا مدیرعامل هیچ عکس العملی نداره؟!!!!!!!!!!!! هیچ برنامه ای برای ضایعات نداره؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
1
2
تا زمانی که معاون بازاریابی و فروش ، مدیر بازاریابی ، مدیر بازرگانی خارجی و مدیر حراست از سمت خود برداشته نشوند اصلا نباید روی حرفهای مدیر عامل و کارآمدی او حساب کرد‌ زیرا با حمایت و حفظ انها خودش را از چشم همه خواهد انداخت . و پایه های مدیریت خودش متزلزل خواهد شد. دیگر انتظار همه سر آمده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
1
1
قصه داروپخش و داروپخش ها حل شدنی نیست یه نفر پیدا شده تو مجمع حرف حق زده همه ناراحت شدن این حرفها رو شانه ساز باید می زد می پرسید چرا وضع شرکت ریخته بهم از مدیرعامل اش بازخواست می کرد از معاون مالی اس می پرسید از معاون فروشش از همه همه مه اینکه بگن همین که هیت این همه حقوق میگیرد کار کنید نه پشتک وارو بزنید رفیق بازی راه بندازید ...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
دوست دارم دکتر ربیعی.
خیلی باحالی.
چه شستایی مدیریت می کنی.
تبریک به اصلاح طلبها.
دکتر ربیعی همون گلهایی که سر کارگرها زدی سر شستا و هلدینگ دارویی و داروپخش هم بزن.
تو این مدت باقی مونده تا تغییر کابینه خدایی نکرده کسی رو عوض نکنی ها.
عنوض وقت بخور بخورشون تمام نشده.
دمت گرم
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
جهت طرح مسائل با جوان آنلاين تماس بگيريد 88498442
لطفا جواب بدهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار