کد خبر: 808949
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
سیدنصرالله سجادی

معاون ور زش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بررسی وضعیت کاروان در بازی‌های 2016 بر عهده کمیته ملی المپیک است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان در رابطه با بازی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، گفت‌: انجام این بازی و حضور موفق ایران در این بازی شروع خوبی برای فوتبال ما بود. بازی اول از حساسیت خاصی برخوردار است و در مجموع نتیجه‌ به نفع تیم ما تمام شد و همه از این مساله خوشحال شدند. این بازی حاشیه‌هایی داشت و باید یک مقدار بازیکنان و کادرفنی دقت بیشتری داشته باشند و مدیریت بهتری صورت بگیرد، زیرا ممکن است مشکلاتی برای ما به دنبال داشته باشد که به اعتقاد من این گونه مسائل باید پیگیری شود ، زیرا چنین رفتارهایی، رفتارهای غیر حرفه‌ای است.

وی در رابطه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در بین بازیکنان فوتبال قبل از شروع بازی بین تیم‌ ‌ملی ایران و قطر اظهار کرد: جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری به دعوت ما به مجموعه ورزشی آزادی آمد و از نزدیک بازیکنان را دید و خود نیز علاقه‌مند به این مساله بود. با توجه به نزدیک بودن مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال مناسب دیدیم که با حضور معاون اول رییس جمهور و حمایت دولت از ورزش و  فوتبال تاثیر مثبتی بر روی عملکرد بازیکنان و کادرفنی داشته باشیم. البته معاون اول رییس جمهوری در رابطه با مسائل مالی و رفع کمبودها نیز قولهایی را به ما دادند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان  در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به مرحله دوم صعود می‌کند یا خیر؟ در این زمینه  توضیح داد: گروه ما نسبتا مشکل است و هر تیمی که بتواند از فرصت‌ها در خارج از زمین بهتر استفاده کند و برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشد می‌تواند صعود کند. این بار البته به نظر من نسبت به دوره قبل تیم ما در گروه سختی قرار دارد  ولی این تیم یک ویژگی خاصی دارد که آن هم جوان بودن و با انگیزه بودن بازیکنان است که این یک پوئن مثبت است.

سجادی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در بازی دیشب (جمعه) در دقیقه 85 بازی، گودرزی وزیر ورزش ورزشگاه را ترک کرد، در این باره نظر شما چیست، افزود: من در ورزشگاه حضور نداشتم و در جریان این مساله نیستم. ان‌شاء‌الله که رسانه‌های ما نسبت به همه کارها این طور دقت نظر داشته باشند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان همچنین در رابطه با  المپیک 2016 ریو و عملکرد کاروان نیز ، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم موضوع شرکت خود را در  المپیک بررسی کنیم از جهات مختلفی باید این مساله را بررسی کنیم. من طی نامه‌ای که به فدراسیون‌ها نوشته‌ام از آنها درخواسته‌ام تا چهارشنبه گذشته گزارش خود را راجع‌ به عملکرد ورزشکاران  حاضر در  المپیک به وزارت ورزش  و جوانان ارائه کنند. این چهارشنبه نیز که هفدهم شهریور ماه است، با حضور تمامی روسای فدراسیون‌ها این مساله بررسی خواهد شد. بیشتر می‌خواهیم ببینیم که در آینده باید چه کاری را انجام دهیم و درباره مشکلاتی که در  المپیک پیش آمد چاره اندیشی لازم را داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار