کد خبر: 806513
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 147 میلیارد ریال انجام می شود؛
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در هفته دولت 15 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 147 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

هاشم امینی به اهم پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد پرداخت و اظهار داشت: پروژه آبرسانی به شهرستان گلپایگان، آبرسانی به خوانسار، آبرسانی به شهرک های صنعتی و ساخت مخازن مبارکه، آبرسانی به شهر گز، آبرسانی به محور غرب و مرکز اصفهان(شهید فهمیده)، راه اندازی آب شیرین کن شهر فرخی، پروژه جابجایی تأسیسات آب و فاضلاب میدان استقلال و 8 پروژه دیگر در بخش آب و فاضلاب از مهمترین پروژه های آبفا استان اصفهان هستند که در ایام هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به سایر پروژه هایی که در این هفته افتتاح می شوند اشاره کرد و اظهار داشت: آبرسانی به شهر تودشک، اجرای خط آبرسانی گلشهر گلپایگان، آبرسانی به شهرک برق و الکترونیک خمینی شهر، ساخت مخزن 2 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب اردستان، حفر و تجهیز چاههای آب نصرآباد، سین و خورزوق در نهایت با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مهندس امینی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به گلپایگان با اجرای 49 کیلومتر لوله گذاری، احداث تصفیه خانه، ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره با اعتباری بالغ بر 249 میلیارد ریال صورت می گیرد افزود: پروژه انتقال آب به محور غرب و مرکز اصفهان(شهید فهمیده) با اجرای بیش از 11 کیلومتر لوله گذاری با هزینه ای بالغ بر 167 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت. این پروژه با هدف رفع مشکل افت فشار آب ساکنین محور غرب و شمال غرب اصفهان و منطقه خمینی شهر عملیاتی گردید.

وی با اشاره به طرح آبرسانی خوانسار اعلام کرد: طرح آبرسانی به خوانسار با اجرای 37 کیلومتر خطوط لوله گذاری ساخت 2 ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه آب همچنین احداث مخزن ذخیره آب 5000 مترمکعبی با اعتباری بالغ بر 202 میلیارد انجام گرفت.

مهندس امینی هدف از اجرای پروژه آبرسانی به شهر گز را رفع مشکل کاهش فشار آب همچنین رفع کمبود آب در این شهر در فصل تابستان برشمرد و تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر گز با اجرای 7/11 کیلومتر لوله گذاری و هزینه ای بالغ بر 156 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان آبرسانی به شهرک های صنعتی را بسیار حائز اهمیت خواند و اعلام کرد: در هفته دولت آبرسانی به شهرک های صنعتی مبارکه و دهسرخ افتتاح می شود. این درحالیست که با اجرای این پروژه تمامی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرکهای صنعتی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند. این پروژه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال عملیاتی گردید همچنین مخازن 1000 مترمکعبی و نیز 2 مخزن 2 هزار مترمکعبی در شهرهای مبارکه ، طالخونچه و دیزیچه به همراه فیلتر پرس تصفیه خانه فاضلاب صفائیه جمعاً با هزینه ای بیش از 123 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

امینی به اهمیت اجرای پروژه میدان استقلال اشاره کرد و عنوان نمود: از دیگر پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد پروژه میدان استقلال است. این پروژه به منظور آماده سازی، احداث و بهسازی میدان استقلال در ورودی شمال غرب اصفهان با بیش از 6 کیلومتر بهسازی، نوسازی و جابجایی خطوط انتقال اصلی آب و فاضلاب با هزینه 140 میلیارد ریال انجام گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار