کد خبر: 806407
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
نامه سرگشاده بسيج اساتيد کشور
سازمان بسيج اساتيد کشور در نامه‌اي سرگشاده از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواست با ايستادن در مقابل عقد قرارداد استعماري نفت، اشتباه استراتژيک مجلس نهم در تصويب عجولانه برجام و رأي مثبت به عاقد قرارداد ننگين کرسنت را جبران كند.
به گزارش «جوان» در بخشي از اين بيانيه آمده است: امروز نظام از يک‌سو با محدوديت‌هاي گسترده در صنعت هسته‌اي خود روبه‌رو است که بر تلاش علمي کشور نيز متأسفانه تأثير منفي گذاشته و از سوي ديگر خبري از چرخيدن چرخ اقتصاد هم نمي‌باشد و به قول وزير محترم خارجه، دولت تدبير و اميد با يک مشت اسناد توخالي از سوي طرف مقابل مواجه شده است. اين بيانيه مي‌افزايد: اکنون اين گمانه در حال گسترش است که بعضي اجزاي دولت در تلاش‌اند تا با واگذاري امتيازاتي از نوع دارسي، دشمن را به انجام تعهدات خود در برجام وادار کنند.

به فرض محال حتي اگر آنها به وسيله بعضي از نفوذي‌هاي خود به چنين امتيازاتي در بحث نفت و سلطه بر منابع نفتي کشور دست يابند، آيا کسي مي‌تواند تضمين نمايد که طمع اين جهانخواران پايان خواهد يافت و برعکس عقب‌نشيني دوباره دولت آنها را جري‌تر نخواهد کرد.

سازمان بسيج اساتيد کشور ابراز اميدواري کرده است: مجلس دهم با حساسيت لازم و با توجه به مسئوليت بزرگي که به عهده دارد اجازه ندهد منابع ملت مظلوم و قهرمان ايران بار ديگر مانند قبل از انقلاب با قراردادهاي بلندمدت به حلقوم دشمنان اين ملت برود تا حداقل جبراني باشد بر خطاي استراتژيک مجلس نهم در تصويب عجولانه برجام و رأي مثبت به عاقد قرارداد ننگين کرسنت. اساتيد بسيجي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي اين انتظار و اميد را دارند که همه مسئولان محترم که در اين زمينه مسئوليت دارند، به خصوص دولت محترم هشدار امام‌المسلمين در رابطه با لزوم انجام اصلاحات لازم در اين قراردادها را جدي بگيرند. ‌
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار