کد خبر: 806190
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
با هدف حل مشکلات کودکان مبتلا به سرطان برگزارشد؛
نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان کودکان تبریز و پزشکان،پرستاران این مجموعه، با جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه قلبهای سبز ، این جلسه با هدف هم اندیشی و ارتباط موثر برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان تشکیل شد.

در این جلسه  مهندس نامور رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلبهای سبز در سخنانی  ضمن معرفی گسترده فعالیت های جمعیت از شروع تشکیل پرونده تا نحوه ترخیص و پرداخت هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان،گزارشی جامع از فعالیت های جمعت در سه حوزه  هزینه های درمانی ، بازدید ها و جشن ها و مکمل های غذایی،مواد شوینده و بهداشتی ارایه نمود.

 وی در خاتمه  سخنان خود با تقدیروتشکر  از زحمات کادر بیمارستان کودکان تبریز خاطر نشان کرد: در سایه همدلی وهمکاری مجموعه بیمارستان کودکان تبریز با جمعیت خیریه قلبهای سبز  بسیاری از مشکلات کودکان مبتلا به سرطان برطرف شده است.

در ادامه این جلسه دکتر شیوا رئیس  بیمارستان کودکان تبریز نیز ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی جمعیت خیریه قلبهای سبز در سال های  گذشته ، از طیف گسترده کمک های درمانی، حمایتی جمعیت خیریه قلب های سبز ابراز قدردانی کرد.
وی افزود : تامین هزینه های دارو ودرمان کودکان مبتلا به سرطان،یکی از مسایل بسیار مهم در درمان این بیماران است و  فعالیت های خیرخواهانه جمعیت خیریه قلب های سبز (به عنوان همیار موسسه محک) باعث شده است که دغدغه خانواده های کودکان مبتلا به سرطان برای تامین هزینه های درمانی این عزیزان از بین برود.

در پایان جلسه با پیشنهاد  دکتر شیوا ، مقرر گردید که برای هماهنگی  بیشتر برای فعالیت های راحت تر جمعیت  جلساتی بصورت ماهانه در بیمارستان برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر