کد خبر: 806048
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 20 رتبه اول تا سوم کشور در سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دختران کشور سهم دانش‌آموزان استان سمنان شد.
 قاسم شریفی با اشاره به برگزاری اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دختران در نیشابور اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان سمنان، دانش‌آموزان این استان موفق شدند با کسب 20 رتبه اول تا سوم این جشنواره توانمندی و استعداد خود را نمایان سازند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در تشریح عناوین کسب‌شده توسط دانش‌آموزان این استان افزود: دو رتبه نخست کشور در رشته مطالعه و پژوهش را فاطمه عبداللهی و فرزانه کارگر دو دختر دامغانی به خود اختصاص دادند و نگار رنجبر از شاهرود نیز توانست با حضور فعال خود در رشته تصویرسازی عنوان دوم کشور را از آن خود کند.
شریفی، از موفقیت شیما رحمانیان دختر هنرمند سمنانی نیز در نوازندگی سنتور خبر داد و گفت: این دانش‌آموز با نواختن قطعه‌ای دل‌نشین از ساز سنتور به‌عنوان دومی کشور دست یافت و شاعره دانش‌آموز سارا عامری از گرمسار هم با سروده زیبای خود عنوان دومی این جشنواره را کسب کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با قدردانی از حضور مقتدرانه هنرمندان تئاتر دانش‌آموزی استان در سی و چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان کشور اظهار کرد: رضوان غریب، بازیگر توانمند شاهرودی با ایفای هنرمندانه نقش خود در نمایش دانش‌آموزی موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر دوم و نیز سومین گریمور خلاق مسابقات تئاتر دانش‌آموزی کشور شد و این در حالی بود که دیگر دانش‌آموز هنرمند استان مائده عبداللهی از شاهرود نیز در رشته طراحی بروشور به مقام دوم این جشنواره رسید.
وی تصریح کرد: مائده اقوامی‌پناه از سمنان و زینب حجاری از شاهرود در رشته داستان‌نویسی سوم شدند و آناهیتا کوهزادی، ساناز خواجه عنایتی، شهلا محمدیان، اکرم محمدی، هانیه خلیل‌پور، مطهره صفری و زهرا سلمانیان، همگی از شهرستان مهدی‌شهر نیز در رشته نمایشنامه‌خوانی به مقام سوم کشور دست یافتند.
شریفی همچنین از کسب دو رتبه سوم دیگر در رشته‌های نقش‌خوانی و کارگردانی به ترتیب توسط هانیه خلیل‌پور و مطهره صفری از مهدی‌شهر خبر داد و افزود: زهرا سلطانعلی از شهرستان شاهرود نیز با طراحی هنرمندانه لباس در رشته تئاتر به‌عنوان سوم این جشنواره دست یافت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با قدردانی از تلاش تمامی معاونان، مربیان و پرچم‌داران تربیت اسلامی در ادارات و مراکز آموزشی شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در سال تحصیلی آینده شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های همه‌جانبه در عرصه فعالیت‌های پرورشی باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر