کد خبر: 804698
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کسب مقام در بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه
فرزندان کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه «بهار در بهار» شرکت ملی گاز ایران موفق به کسب 4 مقام اولی و یک مقام سومی ویژه پسران و دو مقام اولی ویژه دختران شدند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: بیستمین دوره مسابقات قرآنی بهاردر بهار در دو بخش فرزندان اناث و ذکور برگزار شدکه در بخش دختران خانم ها سمانه صمدانیان در رشته مفاهیم نهج البلاغه و الهام مستاجران در رشته حفظ 5جزءمقام نخست را کسب نمودند.

سید حسن موسوی گفت: از بین فرزندان پسری که به این مسابقات اعزام شدند نیز آقایان ؛ امیر طیب تائبی در رشته قرائت ترتیل، محمدحسین وفایی در قرائت تحقیق ،سجاد جوادی نسب در حفظ 15 جزء و محمد جوادحیدریان دولت آبادی در مفاهیم نهج البلاغه؛ مقام اول و محمد حسین فرهنگ منش در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم این دوره را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با کسب 5 مقام برتر در بخش فرزندان پسر، درمجموع در جایگاه سوم این مسابقات در بین  شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

لازم به ذکر است، در مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه 267  نفر شرکت نمودند که از این تعداد 8 پسر و 8  دختر  به این مسابقات اعزام شدند.

گفتنی است، بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه «بهار در بهار»  شرکت ملی گاز ایران برای خواهران از سیزدهم الی هفدهم مردادماه و برای پسران از هجدهم تا بیست و دوم مردادماه جاری در استان همدان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار