کد خبر: 804312
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به همت جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز برگزار شد؛
جشن ولادت امام مهربانی ها،حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریزدر بخش خون بیمارستان کودکان تبریز برای کودکان مبتلا به سرطان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز، حضور پیوسته ومستمر در کنار کودکان مبتلا به سرطان بستری در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز،علی الخصوص در مناسبت ها و اعیاد مختلف؛ همواره یکی از دغدغه های اساسی جمعیت خیریه قلبهای سبز بوده است. در همین راستا در شب ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن و مراسمی به همت این جمعیت خیریه در بیمارستان کودکان  برگزارشد.

 

در ابتدای این جشن یک نمایش عروسکی شاد ،توسط یاوران و اعضای داوطلب هنرمند جمعیت خیریه قلبهای سبز برگزار شد. این نمایش که با مطالب آموزنده در مورد نحوه ی رفتار و حضور کودکان مبتلا به سرطان در حین دوران شیمی درمانی و بستری در بیمارستان اجرا میشد ،با یک تئاتر کمدی آموزنده به همراه شعرخوانی،سرود و مسابقه های مفرحی نیز همراه بود.

همچنین طبق رول همیشگی جمعیت،بسته های میوه و مکمل های غذایی که مورد تایید رئیس محترم بخش خون می باشند، در جهت غنی تر شدن رژیم غذایی کودکان مبتلا به سرطان  آماده شده بود،که در انتهای جشن در بین بیماران این بخش توزیع گردید.

به برکت شب فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و برای سرگرم شدن کودکان مبتلا به سرطان بستری در بخش خون وآنکولوژی ،که در چنین شبی از جو صمیمی خانواده های خود دور بودند؛ هدایایی تهیه شده بود که به 40 کودک بستری در این بخش  اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر