کد خبر: 802136
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
مردي كه به اتهام همكاري با يك باند سرقت به حبس افتاده بود، پس از تولد دوقلوهايش توبه كرد و از زندان آزاد شد.
به گزارش خبرنگار ما، متهم 35 ساله كه نادر نام دارد چند روز قبل از زندان به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. او به بازپرس آرش سيفي گفت: مدتي قبل به علت مشكلات مالي عضو گروهي شدم كه طعمه‌هايشان را به پاي دستگاه خودپرداز مي‌كشاندند و آنها را مجبور به انتخاب گزينه انگليسي مي‌كردند و به اين شيوه حسابشان را خالي مي‌كردند. بعد از آن بود كه با پيگيري‌هاي مأموران پليس من و اعضاي باند دستگير شديم. وقتي به زندان افتادم از كارم پشيمان شدم اما ديگر كار از كار گذشته بود.

 قاضي برايم قرار بازداشت چند ميلياردي صادر كرده بود و به خاطر اينكه همه بستگانم در شهرستان زندگي مي‌كنند توان تهيه اين وثيقه را هم نداشتم. وقتي به همسرم گفتم كه در زندان توبه ‌كرده‌ام و مدام در جلسات قرآني شركت مي‌كنم، گفت كه منتظر آزادي من از زندان مي‌ماند و براي نجات من خيلي تلاش كرد، اما فايده نداشت.

 متهم ادامه داد: مدتي قبل بود كه متوجه شدم همسرم دو قلو باردار است و نياز به مراقبت دارد اما در زندان كاري از من ساخته نبود. در اين مدت به خداوند توكل كردم و حالا هم خبردار شده‌ام كه دوقلوهايم متولد شده‌اند. من به خاطر اشتباهي كه مرتكب شده بودم نتوانستم هنگام تولد بچه‌ها كنارشان باشم و اين فرصت را از خودم گرفتم. حالا هم وقتي به خانه‌ام زنگ مي‌زنم همسرم مدام درگير رسيدگي به بچه‌هاست و اصلاً فرصت و امكان حرف زدن با من را ندارد، به خاطر همين است كه از شما درخواست مي‌كنم تا كمكم كنيد بتوانم در اين شرايط از زندان آزاد شوم و به همسرم كمك كنم.
بعد از ثبت اظهارات متهم بود كه بازپرس سيفي دستور تحقيق داد و بعد از اينكه بررسي‌‌ها درست بودن ادعاي كامران و توبه كردن او را اثبات كرد، بازپرس به خاطر تولد دوقلوها قرار بازداشت ميلياردي او را به ميليوني تغيير داد، بنابراين كامران با تهيه وثيقه موفق به آزادي از زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار