کد خبر: 801527
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

دیگو مارادونا گونسالو ایگواین

اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به انتقاد از انتقال ایگواین به یوونتوس پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، گونسالو ایگواین در فصلی که گذشت عملکردی خیره کننده در ناپولی داشت. او بازی‌های درخشانی را برای این تیم ایتالیایی به نمایش گذاشت و به عنوان آقای گلی دست یافت.

ایگواین به محبوبیت زیادی در بین هواداران ناپولی دست پیدا کرده بود و بسیاری او را با دیگو مارادونا، اسطوره ناپولی مقایسه می کردند اما این بازیکن با پیوستن به یوونتوس به چهره منفور ناپل تبدیل شد و لقب خائن گرفت. مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که پیش از این به انتقاد از ایگواین پرداخته بود، بار دیگر به سرزنش کردن این بازیکن پرداخت.

مارادونا در این زمینه اظهار کرد: ایگواین با جدایی از ناپولی اشتباه بزرگی را مرتکب شد. او باید بداند که داستان ایگواین با ناپولی به پایان رسیده است اما داستان مارادونا و ناپولی هیچ‌گاه تمام نخواهد شد. مردم شهر ناپل بسیار ناراحت هستند و به کسی نیاز دارند که به آنها دلداری دهد. آنها مطمئن باشند که مارادونا تنهایشان نخواهد گذاشت. هرگز به شما خیانت نخواهم کرد.  باید تیمی آماده راهی رقابت های سری A کنیم تا جام را به دست آوریم.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: ایگواین هر جایی که دوست دارد برود. او باید بداند که داستان او با ناپولی به پایان رسید اما داستان مارادونا هیچ‌گاه به پایان نخواهد رسید و این به خاطر وفاداری اوست. از همین‌جا رییس باشگاه و هواداران را می بوسم. به امید روزهای خوش.

مارادونا هفت سال پیراهن ناپولی را بر تن کرد و توانست با این تیم دو بار قهرمانی در سری A ، یک بار قهرمانی در لیگ اروپا و یک بار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را به دست آورد.  از آن زمان تاکنون ناپولی موفق به قهرمانی در سری A نشده است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار