کد خبر: 801409
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

كمالوند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما از هفته‌های آینده در شرایط خوبی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی بدی نبود و طبق سالیان گذشته همیشه در دو، سه هفته اول مشکلاتی داریم. تیم را به دو گونه می‌توان بست که هم می‌توان برای یک تورنمنت 30 هفته‌ای تیم را آماده کرد و هم می‌توان برای 5-6 مسابقه اول آماده شد ولی در کل انتظاراتم از بازیکنان بعد از 10 نفره شدن تیم ماشین‌سازی بیشتر از این بود.

وی افزود: شروع خوبی در بازی داشتیم و رفته رفته تیم ما تحلیل رفت که شاید اگر افت بدنی نداشتیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم. جا دارد دوندگی بازیکنان ماشین‌سازی را تحسین کنم.

کمالوند با اشاره به اینکه خط حمله تیمش نقط ضعف گسترش فولاد است، خاطرنشان کرد: ضعیف‌ترین بازیکن ما در این دو بازی داریوش شجاعیان بود و خدا هر چیزی که می‌دهد باید قبلش جنبه آن را به انسان بدهد. داریوش به تیم ملی دعوت شده و فکر می‌کند قله قاف را فتح کرده و اگر اینچنین ادامه دهد او را از ترکیب تیم کنار می‌گذارم.

وی درخصوص کارت‌های زرد بی‌موردی که بازیکنانش می‌گیرند نیز گفت: هر کارت زرد در تیم ما 5 میلیون جریمه دارد و هر کارت قرمز، 10 میلیون جریمه و بازیکنان اگر اخطار بی‌مورد بگیرند، مبلغ جریمه‌ها را افزایش خواهیم داد.

سرمربی گسترش فولاد افزود: بابک حاتمی اضافه وزن دارد که تا دقیقه 60 خیلی کار کرد ولی احساس کردم اگر بیش از 60 دقیقه بازی کند مصدوم می‌شود و این بازیکن هنوز برای 90 دقیقه آماده نیست چرا که سال گذشته کم بازی کرده است.

او درباره عملکرد لوسیانو پریرا نیز گفت: این بازیکن وضعیتی شبیه وضعیت لوسیانو ادینیو دارد و تنها 16 روز است که به جمع ما اضافه شده است و در تعطیلات 20 روزه لیگ او را آماده خواهیم کرد.

کمالوند درباره نحوه قضاوت ترکی گفت: تصمیمات ترکی اگر اشتباه هم باشد هیچ موقع غرض‌ورزانه نیست و به نظرم در این مسابقه قضاوت خیلی خوبی داشت و همه تصمیماتش درست بود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار