کد خبر: 779656
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور بیش از ۱۵ میلیون کارت ملی هوشمند دركشور در سال جاری خبرداد.

سید علیرضا آوایی كه به بندرعباس سفر كرده است با اشاره به اینکه صدور کارت ملی هوشمند یکی از برنامه های مهم دولت برای ورود مردم به دولت الکترونیک است، گفت: پروژه صدور کارت ملی هوشمند چند سالی است آغاز شده ولی روند معقول و قابل قبولی نداشته است. با رفع موانع و تقویت زیرساخت ها امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون کارت ملی هوشمند صادر کنیم.

وی افزود : سعی خواهیم کرد طرح صدور کارت ملی هوشمند طی سه سال به اتمام برسد و روند ارائه خدمات دستگاه‌ها و نهادها به مردم از طریق دولت الکترونیک صورت پذیرد. با اتمام این پروژه مردم به دولت الکترونیک متصل خواهند شد.

آوایی در مورد اتباع بیگانه و نداشتن سند هویتی گفت: سازمان ثبت احوال به تنهایی نمی تواند در امر ساماندهی اتباع بیگانه و اسناد هویتی موفق باشد. تمامی نهادها باید همکاری مناسبی داشته باشند، در سال جاری ساماندهی اسناد هویتی و حضور اتباع بیگانه در دستور کار این سازمان است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور افزود: مهاجرت به عنوان پنجمین واقعه در شاخص های کشوری مورد توجه است و سعی خواهیم کرد با ایجاد بسترهای مناسب بتوانیم آمار درستی از مهاجرت های داخلی و خارجی داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار