کد خبر: 779655
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تامین برق ۷۰۰ خانوار عشایری بوسیله پنل خورشیدی در سطح استان انجام می‌شود.

داود راهزادی گفت: مقدمات و رایزنی تامین برق عشایر به وسیله پنل‌های خورشیدی قابل حمل در سال 94 انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه الزامات فنی این کار چند بار توسط توانیر تغییر کرد، افزود: در پایان سال گذشته اسناد مناقصه آماده و امیدوارم با جدیتی که وجود دارد امسال واگذاری نیروگاه‌های خورشیدی قابل حمل به عشایر انجام شود.

راهزادی با اشاره به اینکه امسال تامین برق 700 خانوار عشایری بوسیله پنل خورشیدی در سطح استان انجام می‌شود، گفت: این عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه عشایر باید مورد حمایت قرار گیرند، خاطرنشان کرد: در واگذاری پنل خورشیدی اولویت اول با عشایری است که در هیچ کدام از مناطق اسکان آنها ( سردسیری و گرمسیری ) برق وجود ندارد و در مرحله بعد به عشایری که در یکی از مناطق اسکان خود فاقد برق هستند نیروگاه خورشیدی قابل حمل واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته 461 پروژه در سطح استان در قالب روشنایی معابر، اصلاح و توسعه شبکه، برق رسانی روستایی و تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی انجام شد، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار