کد خبر: 779653
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
رئیس معاونت عملیات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ازبرگزاري رزمایش راهیان بیت المقدس در روزهای ۲۶ و۲۷ فروردین ماه با بیش از ۱۸ گردان دربيرجند خبرداد.

علیرضا یوسفی با بیان اینکه مهم ترین هدف اصلی اجرای رزمایش بیت المقدس نمایش اقتدار، ایجاد رزم بسیج و گردان‌های بیت المقدس و کوثر است، گفت : حفظ انسجام، فعالیت‌های جمعی، بالا بردن آمادگی عمومی، توان رزمی عمومی، مردمی کردن دفاع و دفاع با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

رئیس معاونت عملیات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود : در سال گذشته آمادگی‌هایی در راستای برگزاری رزمایش‌ها کسب شده که هر کدام در گردان‌ها فراخوانی گردانی شدند و در سال گذشته 11 جلسه حلقه صالحین برگزار شد.

یوسفی با بیان اینکه این رزمایش در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: مرحله نخست رزمایش بیت المقدس در تاریخ 26 و27 فروردین ماه و مرحله دیگر 9 و 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست رزمایش 18 گردان بیت المقدس، شش گردان کوثر و یک گردان امنیتی امام علی(ع) رزمایش را اجرا می‌کنند، ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود 11 گردان بیت المقدس حضور دارند.

معاون عملیات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تعداد شرکت کننده در رزمایش 8 هزار و 190 نفر است که از این تعداد 6 هزار و 786 نفر در قالب گردان بیت المقدس، 234 نفر در قالب گردان امنیتی امام علی(ع) و یک هزار و 404 نفر در قالب گردان کوثر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار