کد خبر: 779600
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
در آستانه ولادت امام علی(ع):
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: 55 نفر از دانش‌آموزان عضو انجمن‌های دانش‌آموزان استان اردبیل به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

محسن امینی اظهار کرد: بعد از 9 سال با عنایت پروردگار متعال اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به دیدار با مقام معظم رهبری می‌شوند تا در آستانه ولادت باسعادت امام اول شیعیان امام علی (ع) از فضای معنوی و پر از مهربانی ضیافت مقام معظم رهبری بهره‌مند شوند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: 55 نفر از دانش‌آموزان عضو انجمن‌های دانش‌آموزان استان اردبیل به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

امینی گفت: این دیدار 30  فروردین ماه در حسینیه امام خمینی تهران برگزار خواهد شد و سهمیه استان اردبیل 55 نفر دانش‌آموزانی است که مسئولیت انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس استان اردبیل را بر عهده دارند تا در کنار سایر دانش‌آموزان عضو انجمن موفق به دیدار با مقام معظم رهبری شوند.

وی عنوان کرد: قرار است روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا و کسب رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و بدرقه مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این دانش‌آموزان به تهران عزیمت کنند تا صبح روز سه‌شنبه به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل یادآور شد: بعد از 9 سال اشتیاق این دیدار با حضور دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و امیدواریم در آستانه روز معلم این دیدار با عظمت و شکوه خاصی برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر