کد خبر: 779593
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
فرمانده تیپ 40 ارتش:
فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: قدرت و صلابت ارتش و سایر نیروهای مسلح سبب شده تا هیمنه استکبار جهانی در عصر تغییر معادلات نظامی و بین‌المللی شکسته شود.

امیر محمد مختاری‌فر صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش در اردبیل اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رتبه اقتدار توانمندی و ایران اسلامی هستند که صلابت آنها روز به روز می‌تواند به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی کمک کند.

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: قدرت و صلابت ارتش و سایر نیروهای مسلح سبب شده تا هیمنه استکبار جهانی در عصر تغییر معادلات نظامی و بین‌المللی شکسته شود.

وی گفت: در 37 سال گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها با مجهز شدن به تجهیزات و ساز و برگ‌های نظامی توانسته است نقشه‌های شیطانی و حیله‌های استکبار جهانی را در نطفه خفه کند که نمونه آن هشت سال دفاع مقدس بود که ارتش قهرمان با تقدیم هزاران شهید با خون پاک فرزندان رشید این مرز و بوم از حقانیت و حیثیت این ملت دفاع کرد.

فرمانده تیپ 40 ارتش ادامه داد: ما اگر امروز رزمایشی برگزار می‌کنیم و رژه‌ای را در مسیر اقتدار، صلابت و عزتمان برگزار می‌کنیم همه این توانمندی‌ها را مرهون عزت و عظمت شهدایی هستیم که هیچ وقت اجازه ندادند در سنگر نظام اسلامی دشمن بخواهد به خاک و ناموس این ملت به چشم طمع و خیانت نگاه کند.

مختاری‌فر افزود: امروز نیز با وجود همه شیطنت استکبار و آمریکای جهان‌خوار و برخی کشورهای مزدور صفت منطقه، جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای از اصول خود تنازل نکرده بلکه همواره در میدان دفاع از تمامیت ارزی و عزت و شرافت این ملت در صحنه آماده و مهیا است.

وی گفت: نیروهای مسلح ما امروز با قدرت و صلابت در میدان حاضر هستند و ملت نیز با اعتماد به نیروهای مسلح خود به ویژه ارتش قهرمان اسباب دلگرمی و رشادت آنها را فراهم کرده است.

فرمانده تیپ 40 ارتش عنوان کرد: نیروهای مسلح در تبعیت از فرماندهی کل قوا و در راه عزت و عظمت این ملت آماده جانفشانی است و قطعا در این کارزار نفس دشمن را به شمارش انداخته است.

مختاری‌فر یادآور شد: قطعا مسئولان و خدمت‌گزاران این ملت به پشتوانه صلابت نیروهای مسلح قوی و محکم در عرصه مذاکرات و صحنه دیپلماسی حضور دارند و هیچ وقت نمی‌خواهند قدرت این ملت را مرهون و مدیون برخی وابستگی‌های ظاهری و فریبنده کنند چرا که محال امر است این ملت آزمون داده بخواهد در برابر خواسته نیرنگ‌گونه دشمنان تسلیم شود.

وی گفت: امروز تکاوران تیپ 40 ارتش در کنار نمایشی از توان و قدرت خود با برگزاری برنامه رهایی گروگان‌ها و حرکات نمایشی سعی کردند تا آمادگی جسمانی و روحی و روانی خود را به نمایش بگذارند که قطعا در این میدان بیشتر از این می‌توان صلابت خود را نشان دهند.

در 29 فروردین سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی نزاجا در کنار همه برنامه‌های گرامیداشت این روز، رژه نیروهای مسلح در میدان ارتش برگزار شد و یگان‌های نظامی و انتظامی استان اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و مرزبانی از مقابل جایگاه رژه رفته و توان و تجهیزات نظامی قدرت خود را نشان دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر