کد خبر: 774710
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
جشن یک سالگی شبکه افق با حضور محمد سرفراز و تجلیل از خانواده فرج‌الله سلحشور برگزار شد.
ایسنا: مراسم جشن یک سالگی شبکه افق با حضور رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما، سیدجواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق، نادر طالب‌زاده، حاج حسین یکتا، محمد سرفراز، رییس سازمان صدا و سیما و برنامه سازان این شبکه تلویزیونی شامگاه امروز چهارشنبه در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رییس سازمان صدا و سیما ضمن تقدیر از دست اندرکاران شبکه افق چه کسانی که پیش از راه‌اندازی و چه کسانی که در طول این یک سال زحمات زیادی کشیده‌اند، بیان کرد: آرزوی بهبودی برای حرکت تکامل این شبکه دارم.

او گفت: شبکه افق یک سالی است که به شکل رسمی در کنار شبکه‌های تلویزیون در واقع به روی آنتن رفت و پیش از این مدتی را به شکل آزمایشی در تهران سپری کرد. از اقدامات ما نیز این بود که این شبکه را سراسری کنیم.

سرافراز در ادامه سخنان خود با اشاره به این که شبکه افق در ابتدای راه خود با پخش برنامه های مستند کارش را شروع کرد و در این مسیر پیشرفت خوبی هم داشت، گفت: امیدواریم این رشد همچنان ادامه پیدا کند چون یکی از قالب‌های تاثیرگذار تلویزیونی برنامه‌های در قالب مستند است که اگر به درستی از آن‌ استفاده شود قالب بسیار موفقی است. البته این شبکه توانایی این را دارد که از تمام قالب‌های تلویزیونی استفاده کند.

رییس صدا و سیما سپس با اعتقاد بر این که شبکه افق از ابتدای راه اندازی یک روز هم درجا نزده است و مدام در حال رشد بوده بیان کرد: این شبکه سعی کرده بهتر از روز قبل برنامه‌سازی کند و امیدواریم از این پس بتواند از همه قالب‌ها استفاده کند. هدف ترویج گفتمان امام و رهبری است و شناساندن این گفتمان کار سختی است که تلویزیون بتواند از قالب‌های مختلف این گفتمان‌ها را جا بیاندازد.

رییس صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جای چنین شبکه‌ای (افق) در مجموعه شبکه‌های تلویزیونی که بیشتر هدف آنها سرگرمی است با هدف مقاومت در این مجموعه تعریف می‌شود چون به دنبال نوآوری است سعی می کند از قالب‌های مختلف استفاده کند.

وی ضمن تقدیر از مدیر شبکه افق و دست‌اندرکاران این شبکه برای تاثیرگذاری بیشتر این شبکه ابراز امیدواری کرد.

سرافراز در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: تجلی گفتمان انقلاب در شبکه افق در گذشته به اهتمام شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب بود و اکنون این مقاومت در سطح منطقه است.

وی در عین حال گفت: زمانی مقاومت در داخل صورت می گرفت و ما در مقابل جبهه استکبار در درون مرزها می جنگیدیم اما امروز صحنه مقاومت در کل منطقه خاورمیانه است. این که انگیزه های این مقاومت چیست و چطور ادامه پیدا کند رسالت شبکه افق است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار