کد خبر: 773488
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
سودهاي چند صد‌ميليوني در دلالي غرفه‌هاي بهاره
گفته مي‌شود نمايشگاه‌هاي بهاره قبل از ارائه به صاحبان واقعي کسب و کار در هر عرصه چند دست مي‌چرخد و لذا صدها ميليون تومان گران‌تر به اجاره‌کنندگان ارائه مي‌شود و همين موضوع نه فقط موجب گراني محصولات مي‌شود بلکه منجر به کم‌فروشي و ارائه کالاهاي بي‌کيفيت و غيراستاندارد مي‌شود.
به گزارش «جوان»، نمايشگاه بهاره امسال با وجود مخالفت اصناف و معاون بازرگاني وزير صنعت، معدن و تجارت از تاريخ 12 تا 21 اسفندماه در پنج نقطه شهر تهران برگزار مي‌شود، اما به گفته رئيس اتحاديه فروشندگان آجيل و خشکبار، برخي غرفه‌هاي اين نمايشگاه به افراد بدون مجوز و وانت‌هاي سيار آجيل‌فروش واگذار شده است!
مصطفي احمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، در اين باره مي‌گويد: در نمايشگاه بهاره امسال واحد‌هاي صنفي ما که به صورت قانوني فعاليت مي‌کنند و مجوز دارند فقط در پارک ارم و حکيميه تهرانپارس غرفه خواهند داشت و در سه نقطه ديگر که قرار است نمايشگاه بهاره برگزار شود از واحد‌هاي صنفي اين اتحاديه کسي نمي‌تواند حضور داشته باشد، چون ظاهراً اين غرفه‌ها قبل از اعلام به اتحاديه به افراد ديگري واگذار شده‌اند. وي افزود: واگذاري اين غرفه‌ها به کساني صورت گرفته که توليد‌کننده و توزيع‌کننده نيستند و اکثر آنها وانت‌هاي سياري هستند که در خيابان‌ها يا برخي مناطق اقدام به فروش آجيل و خشکبار مي‌کنند که اين کار کاملاً غيرقانوني است. رئيس اتحاديه فروشندگان آجيل و خشکبار تأکيد کرد: يک عده بنا به منافع شخصي و عده‌اي ديگر نيز به دليل دلسوزي و با هدف تنظيم بازار موافق برگزاري نمايشگاه بهاره بودند که در نهايت با مخالفت اصناف و برخي مسئولان اين نمايشگاه برگزار مي‌شود و اين در حالي است که برگزاري نمايشگاه بهاره به هيچ عنوان موجب تنظيم بازار نمي‌شود. احمدي ادامه داد: اين در حالي است که کساني که به صورت موقت و سيار در اين حوزه فعاليت مي‌کنند هر نوع جنسي ارائه مي‌کنند چون فقط مي‌خواهند در اين ايام به سود خود برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار