کد خبر: 740929
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
پله‌پله تا ثبت ركوردي جديد در سينماي ايران
فروش بليت فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» با عبور از مرز 5/5 ميليارد تومان آماده ورود به فصل جديدي از اكران خواهد شد.
محمدصادق عابديني
فروش بليت فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» با عبور از مرز 5/5 ميليارد تومان آماده ورود به فصل جديدي از اكران خواهد شد. روند رو به گسترش فروش اين فيلم سينمايي نويد ثبت ركورد جديدي در فروش سينماي ايران مي‌دهد.
فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» با در دست داشتن گسترده‌ترين اكران در سينماي ايران، هم‌اكنون و در هفته‌هاي نخستين اكران عمومي در حال آماده شدن براي كسب عنوان پرفروش‌ترين فيلم سال و البته دورخيز براي به دست آوردن عنوان پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران است. فروش اين فيلم در پنج‌شنبه 26 شهريورماه از مرز 5/5 ميليارد تومان گذشت. اين در حالي است كه هنوز از شروع اكران اين فيلم يك ماه نيز نگذشته است. محمدرضا صابري، مديرعامل شركت نورتابان كه تهيه و پخش فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» را برعهده دارد، درباره آخرين وضعيت اكران فيلم مجيد مجيدي مي‌گويد: تعدادي سالن همايش در شهرهاي بدون سالن وجود داشت كه شناسايي و با سرمايه‌گذاري بنياد مستضعفان سالن‌ها به سيستم نمايش مناسب مجهز شد. در فاز اول 46 سالن آماده بهره‌برداري شد كه قرار است هارد نمايش فيلم آماده شود و روز سه‌شنبه همزمان اين 46 سالن با نمايش فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» افتتاح مي‌شود.
صابري درباره اشتياق مخاطباني كه در شهرهاي كوچك ساكن هستند و سالن جهت نمايش فيلم ندارند و از سويي علاقه بسياري به ديدن اين اثر ملي و مذهبي دارند، توضيح داد: يكي از اهداف دفتر پخش نورتابان فراهم آوردن امكان نمايش فيلم براي همه علاقه‌مندان در اقصي نقاط كشور است، به همين سبب تيمي را تدارك ديديم كه به صورت پرتابل در شهرهايي كه فاقد سالن سينما هستند فيلم را به نمايش بگذاريم.
براساس برنامه‌ريزي شركت پخش‌كننده اين فيلم سينمايي قرار است با آغاز فصل پاييز و بازگشايي مدارس، فصل جديدي از اكران فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» آغاز شود. به بركت اكران اين فيلم تاكنون چند شهر و شهرستان كه تا پيش از اين داراي سالن نمايش فيلم نبوده‌اند به سينما و سالن‌هاي پخش‌كننده فيلم مجهز شده‌اند. در كنار فروش مطلوب فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» ساير فيلم‌ها به دلايلي مانند كاهش سالن‌هاي سينما از فروش‌هاي چندان خوبي برخوردار نيستند. غلامرضا فرجي، سخنگوي شوراي صنفي نمايش مي‌گويد: هفته آخر سفرها است و مردم اكثراً سفر هستند و مخاطب سينما كاهش يافته است. فيلم مزار شريف نيز از اين قاعده مستثنا نبوده است. در مجموع فيلم 34 ميليون و 900 هزار تومان ظرف كمتر از 10 روز فروش داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار