کد خبر: 740182
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: گفت: با وجود کاهش اعتبارات در بسیاری بخش‌ها و همانند سایر دستگاه‌ها، امسال جیره غذایی، سوخت و امکانات اولیه نیروی انتظامی نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

سردار عبدالرضا آقاخانی در آیین تودیع معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان که در تالار اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در راستای ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه تلاش می‌کنیم چرا که احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است.
وی افزود: ما در برابر شهدا مسوول هستیم و شکرخدا این فرهنگ شهادت و اصل ولایت پذیری حاکم بر نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تکریم مردم، حقوق شهروندی، همدلی و همزبانی با مردم و مسئولان سایر دستگاه‌ها، حفظ و اقتدار سازمان با محبت و مهربانی، ارتقای سطح بصیرت و تعامل با دستگاه‌های امنیتی از مهمترین مسائلی است که خدمتگزاران و به ویژه فرماندهان نیروی انتظامی باید مدنظر داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به حادثه خونین 6 دی ماه در گلپایگان بیان داشت: در آن زمان قویترین عملیات در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین آسیب برای انهدام آن باند ضاربان مسلح صورت گرفت که ناجوانمردانه 3 تن از پرسنل نیروی انتظامی و 2 شهروند گلپایگانی را به شهادت رسانده بودند.
سردار آقاخانی با بیان اینکه شهرستان گلپایگان از نظر تعامل بین دستگاه‌های امنیتی و دستگاه قضا جایگاه دوم را در بین شهرستان‌های استان دارد، تصریح کرد: در آن حادثه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این شهرستان همکاری بسیار خوبی با ناجا داشتند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به درخواست امام جمعه و فرماندار گلپایگان مبنی بر تقویت و ارتقای نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان، خاطرنشان کرد: با پیگیری نماینده شهرستان گلپایگان و همکاری ناجا امکاناتی برای نیروی انتظامی این شهرستان درنظر گرفته شده که بخشی از آن ارسال و به زودی تحویل نیروی انتظامی گلپایگان می‌شود.
وی درباره ارتقای جایگاه نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان تاکید کرد: ما هم به دنیال این ارتقای جایگاه هستیم و پیگیری‌هایی هم صورت گرفته و در بحث ساختار هم با فرمانده ناجای کشور هم مطرح خواهد شد.
سردار آقاخانی وی با اشاره به کمبود اعتبارات نیروی انتظامی گفت: با وجود کاهش اعتبارات در بسیاری بخش‌ها و همانند سایر دستگاه‌ها، امسال جیره غذایی، سوخت و امکانات اولیه نیروی انتظامی نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.
در این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، خانواده شهدا و سایر مسوولان شهرستان در تالار اندیشه اداره ارشاد گلپایگان برگزار شد، از زحمات سرهنگ محمدعلی یوسلیانی تقدیر و سرهنگ حسین بساطی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار