کد خبر: 735083
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
پوسترهاي فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» چهره شهر را تغيير داد
هادي عسگري
تبليغات فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» چهره تهران را دگرگون كرده است.
با اهتمامي كه از سوي نهاد‌هاي مختلف براي كمك به هرچه بهتر ديده شدن فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجيد مجيدي صورت گرفته است، اين روزها شاهد تبليغات پرحجم شهري براي اين فيلم سينمايي هستيم. پوستر رسمي فيلم و عكس‌ها از صحنه‌هاي منتخب فيلم و حتي تصاويري از پشت صحنه «محمد رسول‌الله(ص)»، زينت‌بخش بيلبورد‌هاي تبليغاتي سطح شهر تهران شده‌اند.
با نزديك شدن به روز آغاز اكران فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» كه قرار است همزمان در ايران و مونترال كانادا انجام شود، بر حجم تبليغات و گزارش‌ها درباره اين فيلم افزوده شده است. تبليغات شهري نيز نقش مؤثري در اين زمينه ايفا كرده‌اند. نكته جالبي كه در اين تبليغات به چشم مي‌خورد، اين است كه هيچ نامي از عوامل فيلم در آنها ديده نمي‌شود. مجيد مجيدي در اين باره مي‌گويد: يكي از دلايلي كه باعث شد تصميم بگيرم نام هيچ يك از عوامل در پوسترهاي تبليغاتي ديده نشود، اين بود كه تك‌تك فريم‌هاي عكس كه كاري از نادر فوقاني است مانند تابلوهاي نقاشي است.
با نوشتن نام عوامل روي پوسترهاي تبليغاتي، زيبايي تصوير گرفته مي‌شد از همين رو تصميم گرفتم نام هيچ يك از عوامل بر تبليغات نباشد تا چشم‌انداز زيباتري از عكس‌هاي اين فيلم سينمايي به مردم نشان داده شود. ضمن اينكه علاقه‌اي نداشتم نام خودم هم بر اين پوسترها و عكس‌ها باشد زيرا سوژه اثر مهم‌تر از نام كارگردان است. فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» روايتي از پيش‌ از تولد حضرت محمد(ص) تا سنين نوجواني پيامبر خاتم(ص) است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار