کد خبر: 734659
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران ، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.
یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران ، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.

به گزارش جوان، سید مهدی طباطبایی مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران و معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در جلسه توجیهی رانندگان اعزامی راهیان نور شهرداری تهران  به مناطق عملیاتی غرب کشور با بیان مطلب فوق گفت: حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی دارای یک پیام بزرگ است و آن پیام این است که جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است و اعزام کاروانهای راهیان نور توسط شهرداری تهران در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در زنده نگهداشتن نام و یاد شهداست.

وی افزود: هرکس در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنفس می کند مدیون فداکاری و ایثار شهداست و حضور در مناطق عملیاتی تکلیفی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است و این افتخار بزرگی است که نصیب شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت شده است.

مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران بیان داشت : روز یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران ، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.

طباطبابی در پایان تصریح کرد: شهروندان تهرانی در هشتمین مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران که از اول لغایت 21 شهریور ماه می باشد، یادمان های شهدای والفجر3 و کربلای 1 در سلسله ارتفاعات قلاویزان ،شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر و شهدای پاوه را زیارت کرده و از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز دیدن می کنند.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار