کد خبر: 653425
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
مهاجم ۲۶ ساله آرژانتين معتقد است از آنجا كه ايران هم مقابل ما تدافعي بازي مي‌كند ما بايد مثل بازي نيمه دوم بازي با بوسني با سه مهاجم بازي كنيم...
وحيد صابري
فكر مي‌كرديم ايران را مي‌بريم
 
نيجريه فكر مي‌كرد به راحتي هر چه تمام مي‌تواند ايران را شكست دهد اما اين طور نشد. هر چقدر ايراني‌ها از تساوي با نيجريه راضي هستند، شاگردان كشي هنوز نتوانسته‌اند نتيجه اولين بازي‌شان در جام جهاني را باور كنند و اين طبيعي است. چراكه كشي فكر مي‌كرد بعد از برد ايران با يك مساوي برابر بوسني هم مي‌تواند راهي مرحله بعد شود اما اتفاقات اين طور كه فكر مي‌كرد‌ند پيش نرفت تا كشي زير با سنگين حملات مطبوعات نيجريه قرار بگيرد. جان اوبي ميكل هافبك تيم ملي نيجريه اعلام كرده كه تيمش از نتيجه تساوي با ايران به هيچ عنوان رضايت ندارد و قهرمان آفريقا نبايد جلوي بوسني و آرژانتين هم چنين عملكردي داشته باشد. اگر مي‌خواهيم به دور بعدي صعود كنيم بايد سطح بازيمان را بالا ببريم. به خوبي براي جام جهاني آماده شده‌ايم و نبايد در بازي‌هاي ديگر امتياز از دست دهيم، به هر حال بايد بازي ايران را فراموش كنيم و فكر بازي با بوسني باشيم.
 
ايران هم مثل بوسني دفاعي بازي مي‌كند
 
مهاجم ۲۶ ساله آرژانتين معتقد است از آنجا كه ايران هم مقابل ما تدافعي بازي مي‌كند ما بايد مثل بازي نيمه دوم بازي با بوسني با سه مهاجم بازي كنيم. مسي اسطوره تيم آرژانتين كه در بازي اول يك گل به ثمر رساند به سرمربي آرژانتين گفته كه ما بايد با سه مهاجم مقابل ايران بازي كنيم. بازي ايران مثل بازي بوسني است و ايراني‌ها قطعاً در اين بازي در لاك دفاعي فرو مي‌روند و كار را براي ما سخت خواهند كرد. ما بايد بازي خوبي را انجام دهيم و مهم‌ترين چيز در حال حاضر اين است كه دو بازي باقي‌مانده‌مان از مرحله گروهي را با برد پشت‌سر بگذاريم. سرمربي تيم ملي آرژانتين در روز گذشته همان طور كه مسي خواسته بود تغيير تاكتيك داده و قرار است برابر ايران با سه مهاجم بازي كند. اين در حالي است كه از اردوي تيم ملي كشورمان خبر مي‌رسد كه كرش هم برنامه خاصي براي بازي با آرژانتين دارد و قرار است به بهترين نحوه دفاع كنند. شاگردان آلخاندرو سابيا با كسب سه امتياز صدرنشين گروه F هستند و ايران در مكان دوم جاي دارد.
 
گل نخوردنم حاصل دعاي مردم و پدر و مادرم بود
 
چند دقيقه قبل از بازي ايران و نيجريه هيچ كس خبر نداشت كه بالاخره چه كسي در چارچوب دروازه تيم ملي خواهد ايستاد. وقتي نام حقيقي به عنوان دروازه‌بان تيم ملي اعلام شد كمتر كسي فكر مي‌كرد كه بتواند عملكرد خوبي را داشته باشد. اما خروج‌هاي د‌رست و جاگيري مناسب حقيقي باعث شد تا عملكرد تحسين‌بر‌انگيزي داشته باشد. عليرضا حقيقي پس از تساوي بدون گل مقابل نيجريه در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم در بازي اول بدون گل خورده بيرون بياييم و بازي صفر - صفر به پايان رسيد. به اين ترتيب به بازي‌هاي آينده اميدوار مانديم. وي در مورد اينكه خيلي‌ها كمتر تصور مي‌كردند حقيقي در اولين بازي گلي نخورد، گفت: اين‌ها همه حاصل دعاي مردم ايران و پدر و مادرم است. نماينده فيفا بعد از بازي پيراهن حقيقي را براي موزه فيفا از او گرفت كه تعجب حقيقي را دربر داشت. ضمن اينكه مدل موي دروازه‌بان تيم ملي فوتبال كشورمان هم مورد توجه گاردين قرار گرفت و در گزارشي نوشت كه تيپ و مدل موي حقيقي بسيار جالب توجه بود. موهاي او90 دقيقه دست نخورده باقي مانده بود.
 
 
رحمتي به پيكان پيوست
 
سيد مهدي رحمتي دروازه‌بان فصل گذشته تيم استقلال با قراردادي يك ساله به صورت رسمي به عضويت تيم فوتبال پيكان در آمد. گفتني است رحمتي در حالي اين تصميم را گرفت كه صبح ديروز از مصاحبه افشارزاده كه عنوان كرده بود رقم درخواستي رحمتي بالاست، حسابي شاكي بود زيرا او با استقلال درباره مسائل مالي صحبت نكرده بود. همچنين تلاش‌هاي نظري جويباري در راستاي متقاعد كردن رحمتي هم راه به جايي نبرد تا كاپيتان استقلال به تيم پيكان بپيوندد. به احتمال فراوان رحمتي با قراردادي بيش از 2 ميليارد به پيكان پيوسته است، زيرا در هفته‌هاي گذشته پيكاني‌ها به سوشا مكاني رقمي معادل 7/1 ميليارد تومان پيشنهاد داده بودند و با اين تفاسير رحمتي بايد رقم بيشتري را دريافت كرده باشد. به هر حال پس از خداحافظي از تيم ملي، اين دومين تصميم پرحاشيه رحمتي بوده است، بايد ديد آيا اين دروازه‌بان به مانند تيم ملي در آينده استقلال را هم از دست خواهد داد و آيا چندي بعد به مانند تيم ملي پشيمان خواهد شد يا خير؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار