کد خبر: 651908
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
كار راحت فرانسه در گروه E
سومين شب از رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 در حالي پيگيري مي‌شود كه تيم‌هاي گروه E به مصاف هم مي‌روند؛ گروهي كه بزرگ‌ترين تيم حاضر در آن فرانسه است...
فريدون حسن
 سومين شب از رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 در حالي پيگيري مي‌شود كه تيم‌هاي گروه E به مصاف هم مي‌روند؛ گروهي كه بزرگ‌ترين تيم حاضر در آن فرانسه است. قرعه خوب خروس‌ها و هم‌گروه شدن با تيم‌هاي هندرواس، سوئيس و اكوادور از همان ابتدا اين تصور را به وجود آورد كه شاگردان دشان كار راحتي را پيش رو دارند و مي‌توانند به ناكامي‌هاي خود در جام‌‌هاي جهاني گذشته پايان دهند.
در اولين ديدار امشب از ساعت 20:30 سوئيس به مصاف اكوادور مي‌رود، شاگردان هيتسفيلد با ياد و خاطره شروع خوبي كه در جام قبلي داشتند مي‌خواهند خاطرات را زنده كنند و گام اول را محكم بردارند تا شانس صعود خود از اين گروه را بالا ببرند. در طرف مقابل هم اكوادور با فوتبالي برخاسته از امريكاي جنوبي، به هيچ عنوان نمي‌خواهد در قاره خود مغلوب اولين بازي جام باشد. از ساعت 23:30 دقيقه نيز فرانسه به مصاف هندورأس مي‌رود. فرانسوي‌ها كه كار دشواري براي صعود به مرحله نهايي رقابت‌ها داشتند با بخت و اقبال زياد در اين گروه قرار گرفتند تا از حالا خود را در مرحله بعدي مسابقات ببينند البته نبايد فراموش كرد كه آنها بابت شكست مقابل تيم‌هاي گمنام و كم شانس سابقه زيادي دارند. باخت به سنگال يكي از آنهاست كه باعث شد اين تيم در جام‌جهاني 2002 حتي از گروهش نيز صعود نكند، پس هندوراس مي‌تواند به عنوان اولين شگفتي‌ساز جام كاري كند كه روياهاي فرانسه تبديل به كابوس وحشتناكي براي آنها شوند. اما از ساعت 2:30 بامداد دوشنبه اولين بازي گروه F ميان دو حريف تيم ملي فوتبال كشورمان برگزار مي‌شود، آرژانتين و بوسني در حالي به مصاف هم مي‌روند كه بسياري از كارشناسان فوتبال اين دو تيم را بخت‌هاي اول صعود از اين گروه به مرحله يك هشتم نهايي عنوان كرده‌اند با توجه به درخشش نيمار در ديدار افتتاحيه بايد ديد ليونل مسي و ستاره‌هاي آرژانتين چگونه برابر بوسني به ميدان مي‌روند و آيا آرژانتين مي‌تواند مثل رقيب ديرين خود در امريكاي جنوبي گام اول را محكم بردارد و براي تمام مدعيان جام خط و نشان بكشد يا اينكه بوسني با يك نتيجه غيرمنتظره معادلات اين گروه را بر هم مي‌زند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار