کد خبر: 649997
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
تيراندازان ملي‌پوش بدون لباس به مسابقات جهاني اعزام مي‌شوند. اين خبري است كه...
شيوا نوروزي
من ترقه مي‌تركانم نه بمب!
بهرام افشارزاده برخلاف فتح الله زاده علاقه‌اي به تركاندن بمب در فصل نقل و انتقالات ندارد. در شرايطي كه تيم‌هاي ليگ برتري در تلاش‌اند تا بازيكنان مدنظر خود را به خدمت بگيرند به نظر مي‌رسد استقلال در بازار نقل و انتقالات عملكرد خوبي نداشته. با اين حال مديرعامل آبي‌ها از هواداران خواست تا صبور باشند: در جلسه ديروز در مورد چگونگي نقل و انتقالات صحبت كرديم. من اصلاً خودم در جريان نقل و انتقالات نيستم. به اميد خدا هفته آينده نشست خبري برگزار مي‌كنيم و به همه سؤالات جواب مي‌دهيم. برخي مسائل مربوط به سياست‌هاي باشگاه است و نمي‌توانيم در مورد آن صحبت كنيم. اتفاقاً در اين مدت قلعه‌نويي فقط در مورد تيم بستن با ما صحبت كرده است. تا هفته آينده صبر كنيد خبرهاي انفجاري مي‌شنويد. من ترقه مي‌تركانم و اهل بمب تركاندن نيستم. ما نمي‌توانيم بالاي سقف بودجه‌اي كه داريم پول بدهيم. ولي ما هم راه و چاه خودمان را داريم و مي‌دانيم چه كار كنيم. هواداران هم نگران نباشند. اگر هوادار واقعي هستند صبر كنند تا تصميمات ما اجرايي شود.
 
ملي‌پوشان تيراندازي لباس ندارند
تيراندازان ملي‌پوش بدون لباس به مسابقات جهاني اعزام مي‌شوند. اين خبري است كه ديروز يكي از خبرگزاري‌ها آن را منتشر كرد؛ خبري كه متأسفانه از سوي يكي از مسئولان فدراسيون هم تأييد شده. احمد هاموني دبير فدراسيون تيراندازي تميز نگه نداشتن لباس‌ها از سوي ملي پوشان را دليل اصلي اين اتفاق عنوان كرد: ممكن است لباسي را براي اعزام ملي‌پوشان به اين رقابت‌ها در اختيار آنها قرار ندهيم البته ما در مسابقات قهرماني آسيا كه مهرماه سال گذشته برگزار شد به آنها لباس داده‌ايم و اصلاً اينطور نيست كه بخواهيم براي هر اعزامي لباس در اختيار ملي‌پوشان قرار دهيم. فدراسيون تيراندازي معمولا يك سال يكبار به ملي پوشان لباس مي‌دهد. ممكن است در كشورهاي ديگر اين موضوع متفاوت باشد البته من كشور قطر را بررسي كردم مشخص شد كه آنها سالي يكي دو دست لباس به ورزشكاران خود مي‌دهند. بحث درباره لباس‌هاي تيم‌ملي است كه براي حضور در محوطه مسابقات بايد ورزشكاران در اختيار داشته باشند كه ما به ورزشكاران اعلام كرده بوديم لباس‌هاي خود را تميز نگه دارند و در اين مسابقات از لباس‌هاي قبلي خود استفاده كنند.
 
حضورم در سازمان ملل نشان‌دهنده توانمندي زنان ايران است
زهرا نعمتي 20 خردادماه در مقر سازمان ملل در نيويورك به عنوان نماينده ورزشكاران معلول جهان، در خصوص توسعه ورزش معلولان سخنراني مي‌كند. دارنده مدال طلاي پارالمپيك لندن سال 2013 از سوي موسسه اسپورت آكور به عنوان بهترين ورزشكار معلول سال معرفي شد. بهترين ورزشكار معلول سال 2013 از سوي كميته بين‌المللي المپپك، جزو 10 تيرانداز برتر جهان و 10 چهره ورزشكار تأثير‌گذار ورزش جهان در سال 2013 نيز انتخاب شده است. نعمتي اميدوار است در سازمان ملل بتواند گامي مثبت براي ورزشكاران معلول بردارد: حضورم در سازمان ملل به نمايندگي از ورزشكاران معلول جهان نشانه توانمندي زنان ايراني است. پيشنهاد ما در اين مراسم فراهم شدن امكان فعاليت‌هاي ورزشي براي اين قشر و برنامه‌ريزي براي تشويق بيشتر آنان به ورزش است. تشويق معلولان به فعاليت‌هاي ورزشي تاثير به سزايي در ارتقا و نحوه زندگي معلولان در همه نقاط جهان دارد. از اينكه به عنوان نماينده معلولان جهان در سازمان ملل سخنراني مي‌كنم، خوشحالم.
 
درخواست تمديد قرارداد خسوس تا 2016
رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال از تمديد قرارداد سرمربي تيم ملي فوتسال تا 2016خبر داد. از دست رفتن جام قهرماني آسيا اتفاق تلخي بود كه در تايلند رخ داد. شاگردان خسوس كاندلاس در حالي قافيه را در مقابل ژاپن باختند كه هيچ كس تصور نمي‌كرد تيم ملي ايران به مقامي جز قهرماني بسنده كند. پس از اين اتفاق انتقادها از خسوس افزايش يافت. تا آنجا كه انتظار مي‌رفت فدراسيون فوتبال در جهت تقويت كادرفني تصميمي بگيرد. منتها به رغم اينكه مرد اسپانيايي از باشگاه الكويت پيشنهاد همكاري دارد سيدرضا افتخاري درخواست تمديد قرارداد وي را به كفاشيان داده است: خسوس اگر مي‌خواست از ايران برود همان موقع كه از ژاپن پيشنهاد داشت، مي‌رفت. مطمئن باشيد خسوس اگر هم از كويت پيشنهاد داشته باشد، به اين كشور نمي‌رود. اصلاً سطح تيم ملي فوتسال ايران با يك باشگاه در كويت قابل مقايسه نيست. او قاطعانه به اين پيشنهاد پاسخ منفي مي‌دهد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار