کد خبر: 648879
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
۱4 روز تا جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل
مهاجم ايتاليايي هميشه به خاطر حواشي بسياري كه در تيم‌هايي كه بازي كرده داشته است...
وحيد صابري
مهاجم ايتاليايي هميشه به خاطر حواشي بسياري كه در تيم‌هايي كه بازي كرده داشته است، مورد توجه رسانه‌ها بوده است. از درگيري با مربي گرفته تا حركت عجيب و غريب و تحريك تماشاگران، اما او همواره معتقد است كه در ورزشگاه‌ها به خاطر سياه‌پوست بودنش رفتار بدي با او مي‌شود.  

اين مهاجم ايتاليايي به تازگي طي مصاحبه‌اي البته با اعتماد به نفس مثال‌زدني زيادي گفته كه خودش و تيم ملي او سريع‌ترين، باحال‌ترين و بهترين بازيكن تيم ملي ايتاليا در جام جهاني برزيل است. بالوتلي مهاجم 23 ساله ايتاليايي در حال حاضر در 16 بازي ملي خود، پنج گل زده و معتقد است كه با بازي‌هاي خوبي كه در جام جهاني برزيل انجام خواهد داد قطعاً آقاي گل خواهد شد.  او با اشاره به اينكه هميشه ايمان داشته روزي در جام جهاني حضور خواهد داشت، اظهار داشت:جام جهاني روياي كودكي من است. روياپردازي جزئي ازفوتبال من است و خيلي خوشحالم كه الان در اين جايگاه هستم. من دوست دارم در جام جهاني برزيل آنقدر خوب كار كنم كه بهترين گلزن شوم و كفش طلا را به دست آورم.  بالوتلي درباره تيم ملي ايتاليا هم مي‌گويد:ما تيم قدرتمندي هستيم و هر كس سعي مي‌كند وظيفه خود را به بهترين نحو انجام دهد، مثل پيرلو، بوفون. البته ما در ابتداي يورو 2012 كار را كمي سخت شروع كرديم اما پس از آن همه چيز خوب پيش رفت. نمي‌دانم چرا ولي فكر مي‌كنم ايتاليا قوي‌تر از گذشته شده است. ما تيم قدرتمندي داريم و سعي خواهيم كرد نقشي اساسي در تيم خود ايفا كنيم.  شنيده‌ها حاكي از آن است كه ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي باشگاه چلسي تمايل زيادي دارد تا ماريو بالوتلي ستاره ايتاليايي باشگاه ميلان را به خدمت بگيرد. گفته مي‌شود چلسي مي‌خواهد 30ميليون يورو براي به خدمت گرفتن ماريو بپردازد. او در حال حاضر در تيم ميلان توپ مي‌زند.  
     
ماريو بالوتلي 23 ساله در خانواده‌اي فقير در پالرمو ايتاليا متولد شد. مدت كوتاهي پس از تولد او خانواده‌اش به شهر ديگري در ايتاليا مهاجرت كردند. در همان زمان به دنبال بيماري جدي روده كه منجر به يك جراحي سخت شد، زندگي ماريو جوان تهديد شد تا آنجا كه خانواده‌اش تصميم گرفتند او را به يك خانواده ثروتمند ايتاليايي، به نام بالوتلي بسپارند. ماريو در يك خانه بزرگ و مجلل بزرگ شد. بعدها بالوتلي وقتي به شهرت رسيد، خانواده غنايي‌اش درخواست بازگشت او را كردند. پيشنهادي كه ماريو بالوتلي آن را نپذيرفت چون معتقد بود خانواده غنايي او را فقط به خاطر موقعيتي كه به دست آورده مي‌خواهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار