کد خبر: 643352
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: همکاری دو کشور دوست و همسایه یعنی ایران و ترکیه می‌تواند دشمنان مشترک این دو کشور را ناامید و برای پیشرفت و توسعه مصمم‌تر کند.

عبدالکریم جمیری در نشست اتاق بازرگانی بوشهر با تجار ترکیه‌ای اظهار داشت: ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه به شمار می‌آید و از ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو کشور ایران و ترکیه فرصت‌ها و توانمندی‌های زیادی دارند و دو طرف در صورت استفاده بهینه از این فرصت‌ها می‌توانند بطور متقابل موجب توسعه و پیشرفت یکدیگر شوند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌هایی که در ایران اسلامی وجود دارد فرصت‌های ارزشمندی است که در صورت همکاری اقتصادی بین دو کشور این فرصت‌ها بیشتر پدیدار خواهند شد.

جمیری با بیان اینکه ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه به شمار می‌آید، اضافه کرد: ایران به واسطه داشتن منابع پتروشیمی نظیر نفت و گاز به عنوان کشوری تاثیرگذار در عرصه اقتصادی به شمار می‌رود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس یادآور شد: ایران در زمینه گردشگری نیز کشوری مهم به شمار می‌رود و در صورت استفاده از ظرفیت‌های آن به طور مطلوب، رشد گردشگری آن چشمگیر خواهد بود.

وی افزود: با وجود 720 متر نوار ساحلی در استان بوشهر، محصولات کشاورزی نظیر خرما این استان دارای فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : فشارهای استکبار بر علیه ایران ناشی از این است که ایران کشوری مستقل در عرصه سیاسی است و به طور پیوسته در حال رشد و بالندگی است.

وی تاکید کرد: همکاری دو کشور دوست و همسایه یعنی ایران و ترکیه می‌تواند دشمنان مشترک این دو کشور را ناامید و همچنین این دو کشور را برای پیشرفت و توسعه مصمم‌تر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر