کد خبر: 634351
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شاهرود گفت: فعالان صنعت سربازان و رزمندگان ایران اسلامی مقابل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران هستند.
  فرمانده سپاه شاهرود با حضور در جمع کارکنان شرکت توربو ژنراتور، از نزدیک با روند اجرایی این کارخانه صنعتی آشنا شد.

در این بازدید که فرمانده سپاه به همراه مسئول حوزه بسیج کارگری الحدید حضور داشتند، با حضور در کارخانه توربو ژنراتور در شهرک صنعتی شاهرود، از نزدیک با روند اجرایی این کارخانه آشنا شدند.

عباس مطهری در پایان بازدید از روند اجرایی در جمع کارکنان در سالن جلسات این کارخانه با عرض خداقوت و تشکر از فعالیت‌های پرسنل این شرکت گفت: کار برای خدا هیچ خستگی ندارد و شما هم برای خدا کار می‌کنید و هم برای استقلال کشور و خدمت به جامعه از اجر مضاعفی برخوردار است.

وی با تأکید بر اقتصاد داخلی و اهمیت دادن به کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در چند سال اخیر رهبر انقلاب بر موضوع اقتصاد داخلی و اتکا به نیرو و پتانسیل داخل تأکید دارند و این را قدرت مستحکم برای نظام می‌دانند.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: شما با تلاش خود در جبهه صنعتی سربازان و رزمندگان ما مقابل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران هستید.

وی خاطر نشان کرد: شما به اقتصاد جامعه خدمت می‏کنید و از این رو بسیار ارزشمند هستید و ما از زحمات و تلاش‌های شما قدردان و سپاسگزاریم.

شرکت توربو ژنراتور از کارخانه‏های پیش‌رو و مطرح در کشور است که ساخت ژنراتورهای بزرگ و قدرتی تا دورهای 36 هزار در دقیقه را ساخته و تعمیر می‌کند و برای کارخانجات مختلف صنعتی داخلی و حتی خارجی تأمین کننده و سازنده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر