کد خبر: 633327
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
مشاور عالی نظام صنفی رایانه ای کشور خبر داد:
مشاور عالی نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: میزبانی بزرگ ترین رویداد کارآفرینی در فضای دیجیتال کشور به مازندران محول شده است.
مازندران – جعفر رعیت

به گزارش خبرنگار جوان از مازندران ،عباس رمدانی افزود:پس از برگزاری رویدادهای کارآفرینی در فضای دیجیتال مشهور به استارتاپ ویکند ‌در ایران، این بار فعالان حوزه آی تی در استان بر آن شدند تا این رویداد بزرگ را در شهرساری و به میزبانی مجتمع دیجیتال امام خمینی (ره) برگزار کند.

وی خاطر نشان کرد:بزرگترین رویداد کارآفرینی در فضای دیجیتال به میزبانی مجتمع دیجیتال امام خمینی (ره) مازندران در ساری برگزار می شود.

رمدانی اظهار داشت: در پایان برنامه تیم ها پروژه های خود را به هیاتی از داوران که از بین جامعه سرمایه گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد:این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون حمایت تجاری می شود.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز مازندران همچنین گفت: در رویداد استارتاپ ویکند ساری، از مربیان بزرگی چون بنیانگذار نخستین سرویس وبلاگ دهی فارسی (پرشین بلاگ)، مدیران شبکه اجتماعی آکوپیو، سردبیر بلاگفا، مدیر سایت بزرگ آکادمی مجید آنلاین استفاده شده است.

رمدانی خاطر نشان کرد: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیا بوده که در سه روز متوالی انتهای هفته برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای نظیر برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گردهم می آیند تا به مدت 54  ساعت ایده های خود را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

رئیس اتحادیه صنف رایانه مرکز استان مازندران تصریح کرد: این برنامه جهانی تاکنون بیش از هزار بار در بیش از  480 شهر دنیا برگزار شده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدیدآورده است.

رمدانی افزود: در استارتاپ ویکند، ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد تنها سه چیز است: اجرا، اجرا و فقط اجرا.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر