کد خبر: 632905
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوانغرب:
ر قباد خسروی ئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوانغرب گفت: کسب آموزش های مهارتی به ویژه مشاغل خانگی نقش مهمی در تقویت اقتصاد خانواده و ارتقاء سطح توسعه استان دارد.
اسلام کریمی

 خسروی ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، بحث ارتقاء آموزش های لازم و به ویژه مشاغل خانگی باید در اولویت کاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای قرار بگیرد.

 وی افزود: در این راستا و به منظور پیشبرد برنامه های کاری در جهت ورود جوانان به بازار کار در 9 ماهه اول سال تعداد 947 نفر کارآموز زن و مرد در 45 رشته با استانداردهای مختلف در این مرکز آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوانغرب بیان داشت: در سطح شهرستان تعداد 8 آموزشگاه در 14 رشته دایر است و در طی مدت یاد شده 667 نفر در این آموزشگاه ها علاوه بر یادگیری مهارت های لازم موفق با کسب مدرک فنی و حرفه ای مورد تأیید این سازمان شده اند.


 قباد خسروی افزود: با برگزاری آموزش های فنی و حرفه ای در روستاها تعداد 215 نفر از روستائیان در 9 رشته موفق به گذراندن مهارت های فنی و حرفه ای شدند.


وی همچنین از تعیین صلاحیت 110 نفر مرد و زن در رشته های ساختمان و قالی بافی با معرفی به سازمان تأمین اجتماعی به منظور برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی خبر داد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر