کد خبر: 632630
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
با حضور هفت استان کشور در اردبیل
ششمین نمایشگاه صنعت بازرگانی عمومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌کنندگان و جمعی از تجار برپا شد، تولیدکنندگانی از هفت استان کشور شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، مازندران، زنجان، شیراز، خراسان رضوی و اردبیل جدیدترین تولیدات خود را در بخش‌های مختلف در معرض دید و نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه که در آستانه سال جدید برپا شده محصولات متنوع لوازم خانگی، فرش، تابلوفرش، تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون، لوستر و... به عنوان محصولات با تنوع خاص و مشتریان متعدد در معرض دید و فروش گذاشته شده که هموطنان می‌توانند با 10 تا 15 درصد تخفیف هم از این نمایشگاه بازدید کرده و هم خرید خود را انجام دهند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در نیمه دوم زمستان با برپایی چهار نمایشگاه دیگر زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا هموطنان خریدهای خود را انجام داده و با محصولات و تولیدات جدید آشنا شوند که مهمترین نمایشگاهی که در روزهای آینده برپا می‌شود شامل نمایشگاه اسباب‌بازی، شیرینی و شکلات و همچنین نمایشگاه بهاره است که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، در نمایشگاه صنعت بازرگانی عمومی اردبیل 45 واحد تولیدی محصولاتشان را عرضه کردند و هموطنان از ساعت 15 عصر تا 21 شب و تا 20 بهمن ماه می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر