کد خبر: 631950
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
بیش از 2 هزار و 800 کلاس درس در استان یزد نیازمند مقاوم‌‌سازی است و برای مقاوم‌سازی مدارس، نیازمند همراهی خیران مدرسه‌ساز هستیم.

امیرحسین رادمنش رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان یزد با عنوان کردن این مطلب گفت: هم‌اکنون تنها 239 روز به سال تحصیلی 93 ـ 94 باقی مانده و بسیاری از مدارس و کلاس‌های درس در سراسر استان یزد نیازمند بازسازی، مقاوم‌سازی و نوسازی است.

وی ادامه داد: در استان یزد یک‌هزار و 333 کلاس که نیازمند تخریب و بازسازی است، شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون فقط 780 کلاس بازسازی شده است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان یزد عنوان کرد: 553 کلاس تخریبی همچنان میزبان دانش‌آموزان استان یزد است و خطری بالقوه به شمار می‌رود. علاوه بر این کلاس‌های نیازمند تخریب، سه هزار و 62 کلاس درس نیز نیاز به مقاوم‌سازی دارد که از این تعداد تنها 230 کلاس با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان یزد بازسازی شده است.

رادمنش تاکید کرد: هنوز 2 هزار و 800 کلاس درس در استان یزد باید مقاوم‌سازی شود اما با تنگناهای مالی مواجه هستیم.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد عنوان کرد: با توجه به تنگناهای مالی دولتی، رفع موانع در مسیر نوسازی و بازسازی کلاس‌های درس، بعید به نظر می‌رسد و چشم امید دانش‌آموزان این استان تنها به خیران است.

رادمنش با بیان اینکه بسیاری از کلاس‌های نیازمند تخریب و بازسازی ممکن است هر لحظه دچار مشکلاتی شود و برای دانش‌آموزان خطر‌آفرین باشد، تصریح کرد: باید قبل از وقوع حادثه، چاره‌اندیشی کنیم.

وی از خیران استان یزد دعوت کرد تا برای رفع مشکلات مالی در راستای تخریب و بازسازی، مقاوم‌سازی و نوسازی کلاس‌های درس به مجمع خیران مدرسه‌ساز استان مراجعه کنند و در این مسیر یاری‌رسان آموزش و پرورش باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار