کد خبر: 631702
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع صاحب‌نظران، نخبگان، فرهیختگان و مسئولان اقشار متعدد بسیج گفت: همواره مردم اصفهان در زمان‌های متعدد دین خودشان را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کرد‌ه‌اند.

سردار محمدرضا نقدی در دومین اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان با اشاره به اولین کودتای نظامی در شهر اصفهان و تقدیم کردن قریب به 23 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ملت ایران میراث‌دار و امانت‌داران کاروان‌های عظیم شهدا هستند.

رئیسسازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز استکبار جهانی بار دیگر با تجمیع همه قوایش در آخرین نفس‌ها به جنگ اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی آمده است.

وی بیان کرد: با رشادت شیرزنان و مردان ملت ایران و با پایداری و ایستادگی این مردم؛ به فضل پروردگار شاهد شکست مستکبران عالم خواهیم بود و پرچم این نظام را به دست امام زمان (عج) خواهیم داد.

نقدی با بیان اینکه اگر دیروز در دارخوین،‌ طلائیه و سوسنگرد برای مقابله با دشمن جمع می‌شدیم امروز باید در این فضا و در دل جامعه دانشگاهی جمع شویم تا بتوانیم همان راه انقلاب و اسلام را بپیماییم.

وی ابراز کرد: اولین وظیفه ما تحقق تمدن اسلامی است و گام اول در این راستا تحقق جامعه اسلامی در کشور ایران است، اینجا میدان مبارزه جدیدی است که پیش روی ملت ایران و بسیجیان است.

نقدی تاکید کرد: ترسیم الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی از اولین گام‌ها برای تحقق تمدن نظام اسلامی است.

رئیس سازمان بسیجمستضعفین خاطرنشان کرد: برای رسیدن به تحقق تمدن اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند این است که نقاط ضعف خود را رفع و نقاط قوت را تقویت کند.

وی گفت: کارشکنی غربی‌ها در انواع قراردادهای بین‌المللی، تحریم‌ها، ‌وجود افراد مفسد اقتصادی در داخل و وجود دست دشمنان در عرصه نابسامانی‌های اقتصادی کشور همه از اقدامات دشمنان این ملت برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برای رفع و حل مشکلات اجتماعی،‌سیاسی، اقتصادی و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی نیازمند یک الگوی بومی هستیم.

سردار نقدیاظهار کرد: در الگوی اسلامی ایرانی مردم در کنار حکومت و دولت هستند، حضور همیشگی مردم در صحنه از مهمترین اصول نظام اسلامی است و به عنوان یک امتیاز مهم استراتژیک برای انقلاب و حکومت تلقی می‌شود.

وی متذکر شد: الگوهای غربی به دنبال جدایی مردم از حکومت و دولت اسلامی و جایگزینی افراد سرمایه‌دار خاصی در صحنه جامعه هستند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خودافزود: عملکرد نهادهای محلی و ارزش دادن به نهادهای محلی و تمرکززدایی جزو اولویت‌های ما است وظرفیت‌هایمحلی باید شناخته و استفاده شود.

وی در پایان اظهار داشت: تشکیل مجامع و شورای بسیج باعث همگرایی در راستای انجام فعالیت‌ها و وظایف است ویکی از آفاتی که این مجامع دارند تئوری بودن صرف و دوری از اقدامات عملی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار