کد خبر: 630817
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کرمانشاه
کرمانشاه خبرنگار جوان: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه برنامه‌های متعددی در راستای فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.
شکری

کرمانشاه خبرنگار جوان: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه برنامه‌های متعددی در راستای فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

سرهنگ دوم پاسدار بهرام میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان در کرمانشاه، اظهار داشت: سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه برنامه‌های متعددی در راستای فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همایش نهضت روشن‌گری با حضور دکترحمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنرانان مطرح در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

میرزایی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا، ایستگاه‌های صلواتی در طول دهه مبارک فجر، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله اقداماتی است که در دهه مبارک فجر امسال در استان کرمانشاه انجام می‌پذیرد.

وی برگزاری و اجرای برنامه‌های بصیرتی و نهضت روشن‌گری در خصوص حماسه اقتصادی و ویزیت رایگان برای عموم مردم را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، نمایشگاه‌های مختلف، نشست‌های روشن‌گری و مسابقات قرآنی نیز در دهه فجر امسال در استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

این مسئول از برگزاری همایش هم‌اندیشی سبک زندگی-اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: در دهه فجر معرفی دست‌آوردهای بسیج سازندگی و طرح هجرت دانشجویی انجام می‌شود.

میرزایی به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: کارگاه افزایش جمعیت و اجرای طرح مهر ولایت نیز در دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی هنری (تئاتر و نمایش‌نامه با موضوع انقلاب) در سطح مدارس اجرا می‌شود، ادامه داد: به برگزیدگان این مسابقات جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

میرزایی گفت: اهدا جوایز به متولدین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سطح مدارس، تجلیل از کارگران و کارفرمایان مبتکر بسیجی و دیدار منتخبان کارگری و کارفرمایان با امام جمعه، استاندار و فرمانده سپاه استان کرمانشاه به‌صورت جداگانه انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از فضاسازی تابلوهای دیجیتالی در سطح استان کرمانشاه با عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان داشت: بازدید از سرای سالمندان، شیرخوارگاه و کودکان بی‌سرپرست به‌مناسبت دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است. 

این مسئول به برگزاری برنامه‌های مختلف در پایگاه‌ها، واحدهای مقاومت و کانون‌ها اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب در سطح استان و زیارت‌گاه‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: جشنواره گیلان‌غرب در دفاع مقدس 13 بهمن ماه سال‌جاری با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور شرکت‌کنندگانی از 10 استان انجام می‌گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار