کد خبر: 602174
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش جایگا‌ه‌های عرضه برنج طرح تنظیم بازار در شهر بوشهر خبر داد.

 

عباس تابش اظهار داشت: به دنبال استقبال گسترده از توزیع برنج در نمایشگاه بهاره و در جهت رفاه حال روزه‌داران و دسترسی آسان همشهریان به برنج مورد نیاز، جایگاه‌های عرضه این کالا در سطح شهر بوشهر افزایش یافت.

وی اعلام کرد: با شروع فعالیت نمایشگاه طرح ضیافت در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان در شهر بوشهر تنها جایگاه عرضه برنج با نرخ مصوب محل نمایشگاه بود و در راستای رفع مشکل ازدحام مردم و رفاه حال شهروندان و فراهم نمودن امکان دسترسی آسانتر، هم اکنون 7 جایگاه در نظر گرفته شده که شهروندان بنابه نزدیکی هر یک از محل‌های منتخب می‌توانند با مراجعه به این مراکز  7گانه برنج مورد نیاز خود را تامین کنند.

تابش گفت: این 7جایگاه شامل فروشگاه رفاه در خیابان بهمنی، فروشگاه اتکا واقع در خیابان سنگی، بازارچه تعاونی روستایی در خیابان بهشت صادق(ع ) ، بازارچه مرزی قبل از سه راهی گمرک، یک واحد صنفی منتخب(محبی) در خیابان عاشوری و واحد صنفی منتخب در خیابان نادر است.

وی اضافه کرد: نرخ مصوب توزیع برنج در همه جایگاه‌های عرضه 38 هزار و 500 تومان است و شهروندان در صورت مشاهده قیمت‌های متفاوت یا عرضه خارج از شبکه مراتب را از طریق تلفن 124 ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز اعضای کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان با محوریت فرمانداری نسبت به افزایش جایگاه‌های عرضه تصمیم‌گیری خواهند کرد تا این کالای موردنیاز خانوارها به صورت بهتر و سریعتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار