کد خبر: 522327
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
امام جمعه بروجرد:

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در شورای فرهنگ عمومی بروجرد با بیان اینکه مردم ایران در طول ۳۴سال گذشته حماسه های زیادی خلق کرده اند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی همیشه رای مردم مهم و تاثیر گذار بوده و ارکان نظام با رای مردم شکل گرفته است. 
وی با اشاره به اینکه مردم با توجه به ویژگیهای دشمن شناسانه خود حماسه عظیمی در ۲۴خرداد ماه خلق خواهند کرد تصریح نمود: شورای فرهنگ عمومی باید در این عرصه ورود پیدا کرده و دشمن شناسی مردم را تقویت نماید.
وی وجود نخبگان در شناساندن افراد اصلح به عامه مردم را موثر دانست و افزود: عامه مردم در انتخاب افراد اصلح گرفتار اشتباه و سوء تشخیص می شوند که نخبگان با تکیه بر سخنان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و ویژگیهای افراد اصلح ار نظر اسلام و قرآن را برای مردم تبیین کنند.
حجت الاسلام ترابی بر شیوه صحیح انتخابات تاکید کرد و افزود: در یک نظام اسلامی انقلابی، باید همیشه الگو باشیم و شیوه های تبلیغاتی ما نیز اسلامی و معقول باشد که ورود شورای فرهنگ عمومی درا ین عرصه بسیار موثر خواهد بود.
وی تاکید کرد: تقوا, عدالت و انصاف و حفظ وحدت باید در همه انتخاباتها رعایت شود و از هم اکنون کاندیدا و هواداران انها توجیه شوند تا انتخاباتی در خور شان نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.
در این نشست مهدی پازوکی سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد نیز ضمن ارایه کلیات برگزاری دو انتخابات آتی در خرداد ماه امسال، بر رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی تاکید کرد و گفت: باید با رعایت همه قوانین زمینه را برای برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار