کد خبر: 476231
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
فارس: سجاد نوروزی گفت: کارکنان تحریریه روزنامه ایران مطلبی را برای انتشار به ما منتقل کرده بودند که در آن به اجحاف مدیران روزنامه ایران در حق پرسنل و خبرنگاران و برخی تغییرات مدیریتی این روزنامه اشاره شده بود.
 
وی افزود: پیرو این ماجرا مدیر مسئول روزنامه ایران از اینجانب شکایت کرده و من نیز در جلسه بازپرسی که امروز برگزار شد مستندات خود در این ارتباط را ارائه کردم که مورد پذیرش قاضی پرونده قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: تنها در یک بند از این شکایت که مربوط به هزینه شدن اعتبارات مؤسسه ایران در جایی خارج از موسسه ایران بود برایم تا زمان به نتیجه رسیدن استعلام‌های مربوطه از نهادهای امنیتی قرار وثیقه صادر شد.
 
مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی فردا با اشاره به حکم اخیر دادگاه مبنی بر مجرم معرفی کردن علی اکبر جوانفکر اظهار داشت: برای من این سئوال مطرح است که چگونه فردی مانند علی‌اکبر جوانفکر که حکم مجرم بودن وی به تأیید دادگاه تجدید نظر نیز رسیده است در جایگاه مدعی نشسته و علیه دیگران اعلام جرم می‌کند.
 
نوروزی در پایان تصریح کرد: مطلب منتشر شده در سایت فردا مربوط به تغییرات مدیریتی در این روزنامه و نیز اخراج فردی که با فشار دادن همزمان دو دگمه آسانسور به اشتباه باعث شده بود تا جوانفکر در آسانسور محبوس شود و مسائل مالی این روزنامه مورد نقد قرار گرفته بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار