کد خبر: 459143
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۰
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اتخاذ تدابیر لازم و انجام هماهنگی های اولیه با دستگاههای اجرایی مرتبط براي برگزاري نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اسفند ماه امسال خبرداد.
اسماعیل مرحمتی اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا دربوشهر و شهرستانهای استان دسترسی همشهریان است و عرضه کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل قیمتها هدف عمده از برگزاری نمایشگاه است.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت در روزهای پایانی امسال و تامین کالاهای مورد نیازمردم و همچنین تسهیلات لازم برای حضور میهمانان نوروزی در تعطیلات عید اندیشیده شده است.
مرحمتی اضافه کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با رییس مجمع امور صنفی شهرستان بوشهر، نماینده نیروی انتظامی، نماینده شرکت مخابرات استان ، نماینده پلیس راهور ،نماینده شرکت نمایشگاهی وسایر نهادهای مرتبط کلیه عوامل درگیر در این امر قول همکاری ومساعدت لازم را اعلام و این نمایشگاه همچون سنوات گذشته در اواسط یا اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی افزود:در نمایشگاه امسال انواع مواد غذایی، آجیل و خشکبار، مرکبات، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، شیرینی و غیره ... کالاهایی است که در نمایشگاه بهاره امسال عرضه خواهد شد و شهروندان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار تهیه کنند.
مرحمتي با اعلام اینکه تمهیدات لازم جهت رفت وآمد شهروندان وتامین وسایل ایاب وذهاب با همکاری سازمان اتوبوسرانی بوشهرجهت استفاده از نمایشگاه ا ندیشیده شده است، ادامه داد:۴۰ خط ارتباطی از طریق شرکت مخابرات و نصب دستگاه پوز بانکی درمحل نمایشگاه مستقر می گردد وپلیس راهنمایی ورانندگی نیز از طریق اعزام اکیپ ویژه بر تردد و حمل ونقل خودروها وتامین امنیت ترافیکی محل نمایشگاه نظارت خواهد نمود تا مشکلی برای شهروندان و بازدیدکنندگان ایجاد نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار