کد خبر: 1278616
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
مدیر بازرسی ، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری در طول یکماه گذشته ۱۴۰۳ تماس شهروندی دریافت کرده است.

مجتبی شرفی در خصوص این خبر اظهار کرد: از مجموع درخواست‌ها و مطالبات ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، به ۶۸ درصد رسیدگی شده است.

وی افزود: از مجموع تماس های دریافتی ۳۵۶ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که به ۶۲ درصد از آنها رسیدگی شده و ۲۵۵ تماس شهروندی مربوط به منطقه ۲ بوده که به ۶۹ درصد  رسیدگی شده است.

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع واحدهای مختلف شهرداری، خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری، با ۹۱ درصد بهترین رتبه پاسخگویی را در دیماه گذشته به خود اختصاص داده است. فضای سبز منطقه یک، مدیریت پسماند و خدمات شهری منطقه یک به ترتیب بهترین عملکرد را در رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷داشته اند.

وی سامانه ۱۳۷ شهرداری را پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان دانست و افزود: وجود این سامانه، ضمن کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری، تسریع در رسیدگی به درخواست ها و افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.‌

برچسب ها: البرز ، کرج ، فردیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار