کد خبر: 1278169
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
مدیر کل بازرسی شهرداری کرج مطرح کرد
مدیر کل بازرسی شهرداری کرج تسریع در امور ، پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان را از مهم‌ترین وظایف سازمانی برشمرد.

حسین شیزرپور گفت : در جامعه توسعه یافته وجود شهروندان مسوولیت پذیر یک فرصت ایده ال برای کارگزاران است و از این رو مترصد ان شدیم تا در گام اول در راستای تحقق مسوول پاسخگو ابتدا پیام هایی که شهروندان از روی احساس مسوولیت به سامانه ۱۳۷گزارش داده بودند که از سنوات قبل یا پیگیری یا پاسخی فراخور شهروند داده نشده بود را انالیز کرده و در اولویت کاری ستاد و صف قرار دهیم.

 مشاور شهردار کرج با اشاره به ابزارها و فرصت های اطلاع رسانی به منطور بهبود روابط بین شهروندان و مدیریت شهری ، استفاده از فناوری ارتباطات در راه تحقق اهداف و سیاست های کلان شهروند محوری ، اسیب شناسی و نظارت را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و در این راستا نیز تغییر رویکرد در سامانه ۱۳۷یکی از برنامه ها بود .

 شیزر پور با اشاره به تاکید  شهردار محترم کرج و دغدغه اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج افزود:  تلاش های بی وقفه همکاران ستادی اداره کل بازرسی ، سامانه 137 وسایر مدیران و‌مسولان در مناطق و سازمانها بیانگر اصلاح فرایند ارائه خدمت و پیگیری مشکلات ارجاع شده از سوی  شهروندان محترم می باشد.

وی با اشاره به اینکه سامانه  137شهرداری کرج بعنوان پل ارتباطی موثر می‌تواند بعنوان یک سامانه پاسخگوی ۲۴ساعته ارجاع دهند صدای شهروندان باشد گفت : در بررسی های صورت گرفته اهم موضوعات اعلامی توسط شهروندان در شش حوزه خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی، مالی و اداری، شهرسازی و معماری  و فنی و عمرانی  تقسیم‌بندی می‌شود

برچسب ها: البرز ، کرج ، شهرداری کرج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار