کد خبر: 1230732
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
خواهر شهید بهشتی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت و شهادت رئیس‌جمهور را یادآور فضای شهادت آیت‌الله بهشتی در دهه شصت دانست.

جوان آنلاین: علویه بهشتی؛ خواهر شهید آیت‌الله بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد در آذربایجان شرقی، پیامی صادر کرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، در متن این پیام آمده است:

با نهایت تأثر و تألم، شهادت رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت همراه ایشان را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

یاد و خاطره آثار فاخر ایشان در مدت خدمت خالصانه، همواره در اذهان همگان باقی خواهد ماند. از خداوند متعال برای روح آن شهیدان، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شهادت آیت‌الله رئیسی برای بنده یادآور فضای شهادت برادرم در دهه ۶۰ بود.

این شهید بزرگوار همانند برادر شهیدم مظلوم واقع شدند و آنان که دست به تخریب شهید رئیسی زدند، اکنون پشیمان و سرافکنده هستند.

خدمات خالصانه شهید رئیسی اکنون بعد از شهادت در اذهان عمومی نمایان خواهد شد و این نشانه مظلومیت شهید عزیز است.

شهید بهشتی با هدف کادرسازی و تامین نیاز‌های مدیریتی انقلاب یک دوره آموزشی را برای تعدادی از طلاب که مستعد پذیرش مسئولیت‌های کلان کشور تشخیص داده بود، برگزار کرد و شهید عزیز آیت‌الله رئیسی یکی از این طلاب بود.

ان‌شاءالله در انتخابات پیش‌رو ملت شریف ایران دوباره ثابت خواهند کرد فردی را انتخاب می‌کنند که در خط ولایت و رهبری معظم انقلاب و ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار خواهد بود.

ان‌شاء‌الله خداوند عاقبت ما را همانند آیت‌الله رئیسی ختم به شهادت کند.

با احترام، علویه بهشتی.

خواهر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار