کد خبر: 1229755
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
درپی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، برحسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب‌دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستا‌های سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد

جوان آنلاین: مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امدادرسانی و حمایت از آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده استان خراسان‌رضوی انجام و همچنان ادامه خواهد داشت. 
محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: درپی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، برحسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب‌دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستا‌های سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد. وی با اشاره به حضور ستاد اجرایی در مرحله دوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده شهر مشهد، تصریح کرد: مقرر شد بخشی از خسارت‌های وارده به خانواده‌هایی که وسایل منزل و نوعروسانی که جهیزیه‌شان دچار آسیب شده است را جبران کنیم. مدیرعامل بنیاد برکت در ادامه با تأکید بر پشتیبانی این بنیاد از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی اولیه به مناطق سیل‌زده روستایی گفت: در مرحله نخست امدادرسانی به مناطق روستایی فریمان و درگز، توزیع غذای گرم و تأمین تجهیزات مورد نیاز گروه‌های جهادی برای خارج‌کردن سیلاب از منازل مسکونی در دستور کار است. وی افزود: در ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده روستایی نیز علاوه بر مشارکت در تأمین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های حادثه‌دیده، از طریق مسئولان استان نسبت به شناسایی کسب‌و‌کار‌های آسیب‌دیده اقدام و از صندوق قرض‌الحسنه برکت تسهیلات مورد نیاز پرداخت خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار