کد خبر: 1222657
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
یائیر لاپید، رئیس مخالفان کابینه اسرائیل از کابینه بنیامین نتانیاهو به عنوان «بدترین، خطرناک‌ترین و ناکام‌ترین دولت تاریخ اسرائیل» یاد کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی شد.

جوان آنلاین: لاپید در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: «این دولت باید سریعتر از کار برکنار شود تا بتوانیم گروگان‌ها و آواره‌ها را به خانه بازگردانیم، حماس را شکست دهیم و اطمینان حاصل کنیم که طبقه متوسط در اسرائیل تحت حمایت قرار می‌گیرد.»

به گزارش فارس، روز گذشته «بنی گانتز»، یکی از اعضای کابینه جنگی نتانیاهو نیز در بحبوحه قرار گرفتن نتانیاهو در منگنه فشار‌های همزمان داخلی و خارجی بر ضرورت برگزاری انتخابات در ماه سپتامبر تأکید کرده بود. تحلیلگران معتقدند در صورتی که بنی گانتز از ائتلاف نتانیاهو کناره‌گیری کند کابینه او به سرعت دچار فروپاشی خواهد شد. همزمان با اختلافات شدید در میان اعضای کابینه جنگی نتانیاهو عده زیادی از معترضان در روز‌های گذشته برای اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو به خیابان‌ها آمده‌اند.

نتانیاهو آزادی اسرا از غزه و شکست حماس را دو هدف خود از جنگ زمینی در نوار غزه اعلام کرده است، اما تا کنون در تحقق این دو هدف شکست خورده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار