کد خبر: 1220278
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
رسانه‌های خبری لبنان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برای دومین بار از زمان جنگ ۳۳ روزه لبنان، شهر بعلبک و حومه آن را هدف حملات تجاوزکارانه قرار داد.

جوان آنلاین:  شبکه العهد لبنان بامداد سه شنبه گزارش داد که اطلاعات اولیه حاکی از حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه شهر بعلبک واقع در شرق لبنان است.

به گزارش مهر، ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر مدعی شد که اهداف وابسته به حزب الله لبنان را در جنوب این کشور هدف قرار داده است.

همچنین خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی گزارش داد که ارتش اسرائیل طی ۴ نوبت نقاطی از شهر بعلبک در شرق لبنان را هدف قرار داد.

پایگاه خبری «المنار» در این‌باره گزارش داد که مناطق اطراف شهرک‌های «دورس» و «شمسطار» در شهر «بعلبک» هدف حملات اشغالگران قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکیست که در این حملات تجاوزکارانه، شماری از شهروندان لبنانی دچار خسارت جانی شده‌اند.

منابع لبنانی درباره تجاوز نظامی شامگاهی اشغالگران گزارش دادند که ۴ نقطه از شهر بعلبک در دو مرتبه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار داده شد.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که این برای دومین بار از زمان آغاز جنگ ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) رژیم صهیونیستی علیه لبنان است که مناطقی از بعلبک در شرق لبنان از سوی اشغالگران هدف قرار می‌گیرد.

برچسب ها: لبنان ، جنگ غزه ، اسرائیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار