کد خبر: 1219513
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
منابع صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم از ابتدای آغاز جنگ غزه تاکنون ۶۹ فرمانده خود را از دست داده که منجر به کمبود نیروی فرماندهی شده است.

جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی در رادیو داخلی خود اذعان کرد که ۶۹ فرمانده نظامی در رده‌های مختلف از زمان آغاز جنگ خود در نوار غزه در ۷ اکتبر کشته شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از عربی پست، رادیو ارتش گفت: از ابتدای جنگ تاکنون ده‌ها تن از فرماندهان نظامی عادی و ذخیره از جمله ۴ فرمانده تیپ با درجه سرتیپی، ۶ افسر با درجه سرتیپ دوم، ۳۹ فرمانده دسته، ۱۳ فرمانده گروهان و ۷ فرمانده دیگر کشته شده‌اند.

پس از کشته شدن صدها سرباز صهیونیستی در جنگ علیه غزه از ۷ اکتبر، ارتش این رژیم گفت که در حال تلاش برای تجدید رده‌های فرماندهی و آموزش تعداد بی سابقه‌ای از آنان است.

به عنوان بخشی از کار برای تجدید درجات فرماندهی، دوره فرماندهی گروهان که بزرگترین دوره در تاریخ ارتش صهیونیستی بود، حدود دو هفته پیش به پایان رسید. ۱۳۶ کارآموز در آن شرکت کردند و دوره را به پایان رساندند. در این دوره ۵۴ سرباز ذخیره شرکت داشتند.

این افزایش تقریباً ۲۰ درصد نسبت به دوره عادی و ۵۰ درصد کارآموزان اضافی در رتبه‌های ذخیره را نشان می‌دهد. ارتش صهیونیستی در ماه آوریل آینده در حال آماده شدن برای افتتاح دوره دیگری برای فرماندهان گروهان است که رکورد کنونی را نیز شکسته و انتظار می‌رود ۱۵۵ کارآموز به آن ملحق شوند، اما انتظار نمی‌رود همه فارغ التحصیلان دوره بلافاصله فرماندهی شرکت‌ها را بر عهده بگیرند، اما آن‌ها برای تامین نیاز آینده به این مهارت‌ها در صورت ادامه جنگ، آموزش دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، ارتش صهیونیستی که از فقدان فرماندهان خود رنج می‌برد، یک دوره فشرده برای افسران ارتش ذخیره باز کرد، اما به جای آموزش به مدت یک سال و نیم، این دوره را تنها به دو ماه و نیم کاهش داد.

این ارتش دوره دیگری به نام دوره افسران رزمی ذخیره را برای سربازان ذخیره که افسر نیستند و می‌خواهند به درجه افسران ذخیره ارتقاء پیدا کنند و رهبر تیم در میدان شوند اعلام کرد. در حال حاضر حدود ۷ سرباز در این دوره شرکت کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار