کد خبر: 1218233
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
دادستان تهران به اتفاق مدیرکل زندان‌های استان تهران و جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد حجت ابن الحسن العسکری (عج) در منطقه شهر زیبا، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

جوان آنلاین: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، علی صالحی دادستان تهران به اتفاق مدیرکل زندان‌های استان تهران و جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه (۸ اسفند) با حضور در مسجد حجت ابن الحسن العسکری (عج) در منطقه شهر زیبا، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش فارس، در این برنامه امام جماعت مسجد نیز طی سخنانی بعد از نماز مغرب و عشا، ضمن تقدیر از سیاست قوه قضاییه مبنی بر حضور و استقرار قضات و مدیران قضایی در میان مردم و نمازگزاران، این اقدام دادستانی تهران را گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه، عنوان کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران ماموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضایی شهروندان اقدام کنند.

دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار