کد خبر: 1217591
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
فرمانده اسبق واحد اطلاعات نظامی اسراییل:
در ادامه کابوس صهیونیست‌ها از یگان ورزیده «رضوان» حزب الله در تغییر قواعد درگیری در مناطق مرزی، فرمانده اسبق واحد اطلاعات نظامی اسراییل (امان) در تهدیدی به جنگی فراگیر با حزب الله خبر داد.

جوان آنلاین: در ادامه موفقیت نیرو‌های نخبه حزب‌الله لبنان علیه ارتش اسراییل در آشفته کردن واحد اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) و مقامات این رژیم در متقاعد کردن ساکنان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی برای بازگشت به شهرک‌های اشغالی، یک مقام نظامی اسراییل از اقدام نظامی فراگیر اجتناب ناپذیر علیه حزب الله لبنان خبر داد.

به گزارش مهر، «آهارون زییوی فرکاش» رییس اسبق واحد سازمان امان در اظهاراتی روز شنبه گفت که اقدام نظامی علیه حزب الله با هدف بازگرداندن ساکنان به شهرک‌ها در شمال اراضی اشغالی اجتناب ناپذیر شده است.

رییس اسبق امان تصریح کرد که ارتش اسراییل برای اطمینان از عقب راندن نیرو‌های یگان «رضوان» حزب الله به پشت خطوط مرزی توافق شده طبق قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل در پایان جنگ دوم با لبنان در سال ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) ناچار به اقدام نظامی است.

در همین راستا، وزارت امور خارجه لبنان امروز شنبه از اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر غیرقانونی بودن شهرک سازی اسراییل در اراضی فلسطینی استقبال کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای از جامعه بین‌المللی خواست تا از طریق اتخاذ مواضع قاطع به اقدامات خصمانه رژیم اسراییل در نقض قوانین بین المللی مصرح در قطعنامه ۱۷۰۱ در مناطق مرزی پایان دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار