کد خبر: 1214807
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
منابع خبری سه شنبه شب اعلام کردند که " رزق الغرابلی "خبرنگار و مدیر یک رسانه ی فلسطینی در حملات دشمن صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده است.

جوان آنلاین: الغرابلی مدیر مرکز اطلاع رسانی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر به ۱۲۳ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه اعلام کرد از هفتم اکتبر و همزمان با آغاز نبرد «طوفان الاقصی» تاکنون، ۲۷هزار و ۵۸۵ فلسطینی در غزه شهید و ۶۶ هزار و ۹۷۸ نفر دیگر هم مجروح شدند.

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدا و مجروحان نوار غزه در نتیجه تداوم حملات وحشیانه صهیونیست‌ها خبر داد.

این وزارتخانه امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۱۲مورد کشتار در غزه شد که در این تجاوزها ۱۰۷ فلسطینی شهید و۱۴۳نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که از آغاز عملیات نیروهای مقاومت تاکنون، ۲۷هزار و ۵۸۵ فلسطینی در غزه شهید و ۶۶ هزار و ۹۷۸ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

این در حالی است که در یکصد و بیست و سومین روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این رژیم بامداد امروز بمباران شدیدی را علیه مناطق جنوبی شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام داد.

خبرنگار فلسطین الیوم صبح امروز گزارش داده بود که یک منزل مسکونی در برج D۶ واقع در شهرک «حمد» در شمال غرب خان‌یونس هدف قرار گرفت و تعدادی غیرنظامی بر اثر آن شهید و مجروح شدند.

برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که در حمله وحشیانه به این برج، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین حال، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق شمالی نوار غزه را هم به‌شدت بمباران کردند و مناطق شرقی خان‌یونس نیز مورد حملات توپخانه‌ای این رژیم قرار گرفت.

وزار بهداشت غزه همچنین اعلام کرده بود که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده و به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

برچسب ها: خبرنگار ، غزه ، شهدای غزه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار