کد خبر: 1211777
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
فرمانده سپاه لرستان:
سردار باقری با اشاره به توطئه دشمن برای کمرنگ کردن مردم پای صندوق های رای گفت: مردم همواره پایبند به انقلاب و نظام هستند و در صحنه های مختلف حضوری چشمگیر دارند.

به گزارش جوان از لرستان، سردار نعمت اله باقری، شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسالت اصحاب رسانه دفاع از ارزش های دینی، انقلاب و ولایت است، گفت: امروز رسانه در مقابله با توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم رسالت خطیری بر دوش دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه امروز شیوه جنگ با ایران توسط دشمنان تغییر کرده است، افزود: اهمیت جایگاه رسانه‌ را برملا کردن جنایات رژیم صهیونسیتی نشان داد و در سایه نقش رسانه به خوبی جهانیان متوجه تجاوز این رژیم جعلی به مردم فلسطین شدند.

وی با اشاره به پایندی مردم نسبت به انقلاب و ولایت عنوان کرد: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچنان در میادین مختلف حامی نظام هستند.

سردار باقری یادآور شد: در طول عمر انقلاب اسلامی بارها مورد هجوم فتنه های دشمنان شده ایم و نمونه آن ایستادگی با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی گفت: رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خنثی سازی توطئه های دشمن نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به توطئه دشمن برای اینکه انتخابات یا برگزار نشود یا شاهد کاهش حضور مردم باشیم، ادامه داد: در این شرایط هوشیاری بیش از پیش مردم ضروری است و رسانه رسالت خطیری بر دوش دارد.

سردار باقری با اشاره به اینکه چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان رویکرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مورد تاکید است، تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند این رویداد مهم را سبک جلوه دهد و در شرایط کنونی، جهاد تبیین و بیان واقعیت، از رویکردهای خبرنگاران باشد.

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در لرستان 

رضا مریدی، مسئول بسیج رسانه لرستان در ادامه این نشست یادآور شد: اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر به زودی در استان برگزار می شود.

مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: ۳۵۹ اثر در ۱۲ قالب به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده است.

مریدی خاطرنشان کرد: ۶۹ یادداشت، ۱۱۶ گزارش خبری، ۴۸ گزارش تحقیقی، ۴۶ مصاحبه، ۴۳ تیتر، ۶ اینفوگرافی، چهار پادکست، ۹ عکس، ۹ کلیپ، چهار مستند، یک موشن گرافیک و چهار ویدئو به دبیرخانه ارسال شده است.

برچسب ها: خبرنگاران ، جامعه ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار